Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri

2016 yılına en iyi girişi yapan Ayla Çelik yeni şarkısı Bağdat ile milyonları kendisine hayran bıraktı.Sözü ve müziği kendisine ait olan şarkı çok kısa bir sürede bütün ülkeye yayıldı.İlk olarak Beyaz ile söylediği versiyonunu dinleyen hayranları mest oldu.Canlı yayında Beyazıt Öztürk ile seslendirdiği Bağdat adlı parça sosyal medya ve müzik listelerinde kısa sürede milyonlara ulaştı.Bağdar şarkısının sözlerini ve video klibini sitemizde paylaşıyoruz.
(08.07.2018 Güncellendi.)

Ayla Çelik Bağdat Şarki Sözleri
Ayla Çelik Bağdat

Ayla Çelik Bağdat Dinle

  Ayla Çelik Bağdat Sözleri

Yine seni sevmekten başka
Hiç bir şey yapmadım bugün
Enikonu çaldı telefonlarım
Boşver bakmadım bugün

Ne gazete okudum ne de bir haber
Derdi yasakladım bugün
Kaç öpücük olmuş inanamazsın
Aşkı hesapladım bugün
Dün geceyle tam üç ay bir gün

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim
Ben koynunda yüz sene bin sene durabilirim
Ben Leyla'yı Mecnun'u
Ferhat'ı Aslı'yı Kerem'i bilmem ama
Bağdat'ı iki gözüm kapalı bulabilirim

Google Aramaları: ayla çelik bağdat, ayla çelik bağdat sözleri, ayla çelik bağdat dinle, ayla çelik bağdat şarkı sözleri, ayla çelik bağdat şarkı sözü, ayla çelik bağdat şarkısı, ayla çelik 2016 şarkıları, bağdat dinle youtube, ayla çelik 2016 dinle, ayla çelik 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri