Mor ve Ötesi Anlatamıyorum Şarkı Sözleri

2016 yılında yeni bir single Anlatamıyorum ile giriş yapan Mor ve Ötesi büyük beğeni topladı.Uzun süredir sessiz kalan grup ilk önce single çalışması daha sonra ise yeni bir albüm çıkaracak.Anlatamıyorum şarkısının sözlerini sitemizde sizler için paylaştık.

Mor ve Ötesi Anlatamıyorum Dinle

Mor ve Ötesi Anlatamıyorum Sözleri

Ne oldu karıştı her şey
Korktum sözüm bir adım geriye
Şimdi duyuyor musun?
Her şey ama her şey geçer

Sakinsin biraz derdin var
Kendi kendine dünyayı ters cevirmişsin
Bir şey biliyor musun?

Ben doğduğumdan beri hep böyleyim
Ne çok şey gizlemişim rüyalarıma
Ne kadar çok hüzün yüklü omuzlarında
Bir şey içsen sorunları çözsen
Olur mu olur mu?

Bir yer var biliyorum
Her şeyi söylemek mümkün
Epeyce yaklaşmışım
Duyuyorum anlatamıyorum
Biliyorum karıştı her şey...

Google Aramaları: mor ve ötesi anlatamıyorum, mor ve ötesi anlatamıyorum sözleri, mor ve ötesi anlatamıyorum dinle, mor ve ötesi anlatamıyorum şarkı sözleri, mor ve ötesi anlatamıyorum şarkı sözü, mor ve ötesi anlatamıyorum şarkısı, mor ve ötesi 2016 şarkıları, anlatamıyorum dinle youtube, mor ve ötesi 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri