Serdar Ortaç Abi Şarkı Sözleri

Hareketli şarkısı Abi ile müzik piyasasını canlandıran Serdar Ortaç sözleri kendisine ait olan parçası ile hayranlarının karşısına çıktı.Ayla Çelik ile birlikte yazdıkları Abi parçası oldukça hareketli ve anlamlı sözleri barındırıyor.Yeni albümünün etkili şarkılarından birisi olan Abi şarkısının sözleri ile sitemizde olmayı çoktan hak etti.

Serdar Ortaç Abi Şarki Sözleri
Serdar Ortaç Abi

Serdar Ortaç Abi Dinle

Serdar Ortaç Abi Sözleri

Denesin bakalım, beni zorlamayı.
Denesin bakalım.
Nasıl vazgeçecek, bu masal periden.
Perişan yüreğim.
Denesin bakalım, oyun oynamayı.
Denesin bakalım.
Kim hesap verecek, acıyan yüreğe.
Görelim bakalım.

Aşk bir anda bitmez bende.
Çok direndim ıssızlarda.
Vazgeç artık, vazgeç sen de.
Bak, şu gönlüm isyanlarda.
Hiç tadım yok, aklım yollarda.

Aşk buyurmuş gelmiş yani.
İki günlük dünya fani.
Bu saatten sonra abi.
Benim olan, gitmez benden.

Google Aramaları: serdar ortaç abi, serdar ortaç abi sözleri, serdar ortaç abi dinle, serdar ortaç abi şarkı sözleri, serdar ortaç abi şarkı sözü, serdar ortaç abi şarkısı, serdar ortaç 2016 şarkıları, abi dinle youtube, serdar ortaç 2016 dinle, serdar ortaç 2016 albümü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri