Serdar Ortaç Harap Şarkı Sözleri

2016 yılında en çok konuşulan şarkıcıların başında gelen Serdar Ortaç yeni şarkısı Harap ile hayranlarına duygusal anlar yaşattı.Oldukça yoğun duygularla yazılmış olan Harap parçası çok kısa bir sürede milyonlarca dinleyen tarafından tam not aldı.Bu duygusal şarkının sözleri ve klibi sitemideki yerini almıştır.

Serdar Ortaç Harap Şarki Sözleri
Serdar Ortaç Harap

Serdar Ortaç Harap Dinle

Serdar Ortaç Harap Sözleri

Ben gidiyorum, korkma sen yaralı ceylan.
Tut elimi, tut son defa.
Ne zaman bitecek aşk acısı?
Neyin izleri bu, ne yarası?
Hadi dön bebeğim, meleğim.
Etrafım harap, içim harap.

Aşk acısı benim, yarası benim.
Tadını sen al, ben hiç alamam.
Yaralı gözüm, dön iki gözüm.
Bana geri dön, sana kıyamam.
Niye kanasın, kime yarasın?
Sen unutasın.
Meleğimi verin, ben unutamam.

Google Aramaları: serdar ortaç harap, serdar ortaç harap sözleri, serdar ortaç harap dinle, serdar ortaç harap şarkı sözleri, serdar ortaç harap şarkı sözü, serdar ortaç harap şarkısı, serdar ortaç 2016 şarkıları, harap dinle youtube, serdar ortaç 2016 dinle, serdar ortaç 2016 albümü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri