Serdar Ortaç Tatlı Belam Şarkı Sözleri

Yaz aylarına girerken çıkardığı yeni albümünün etkili şarkılarından Tatlı Belam ile dinlecilerle buluşan Serdar Ortaç kısa sürede bekeldiği ilgiyi gördü.Acıklı ve duygusal şarkı sözleri ile aşk acısı çeken müzik severleri derinden etkileyen Serdar Ortaç 2016 yılında en çok dinlenen sanatçılar arasına girmeyi başardı.

Serdar Ortaç Tatli Belam Şarki Sözleri
Serdar Ortaç Tatlı Belam

Serdar Ortaç Tatlı Belam Dinle

Serdar Ortaç Tatlı Belam Sözleri

Kurşun geçmez yüreğimden, istesen de, vuramazsın.
Kırılmışım can evimden, artık çare olamazsın.
Ne savaşlar, yasak aşklar, kazanmışım beterinden.
Nasıl yandım bir zamanlar, ölüyorum kederimden.

Her baktığımda, acı verdin durdun canıma.
Nedense aşkta bile, dokundun hep kanıma.
Demek ki sen ne güzel, yalan aşklar yaşadın.
Meğerse bende günah, her yerde aşk aradım.

Neden beni unutmuyorsun?
Gündüz, gece uyutmuyorsun.

Sen, gönlümü çalan.
Başıma dert olan, tatlı belam sen.
Gururumu silen, beni benden eden.
Tek ölümsüz aşkım, kara sevdalım sen.
Tek umudum oldun sen.

Google Aramaları: serdar ortaç tatlı belam, serdar ortaç tatlı belam sözleri, serdar ortaç tatlı belam dinle, serdar ortaç tatlı belam şarkı sözleri, serdar ortaç tatlı belam şarkı sözü, serdar ortaç tatlı belam şarkısı, serdar ortaç 2016 şarkıları, tatlı belam dinle youtube, serdar ortaç 2016 dinle, serdar ortaç 2016 albümü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri