Serdar Ortaç Yarım Gitti Şarkı Sözleri

2016 yılında yeni albümü ile iddalı olan Serdar Ortaç sözü ve müziği kendisine ait olan Yarım Gitti adlı duygusal şarkısı ile hayranlarına ulaştı.Kısa sürede oldukça beğenilen ve acılı aşk şarkıları sevenleri kendisine hayran bırakan Yarım Gitti şarkısı sitemizdeki yerini aldı.Oldukça başarılı bir parça olan Yarım Gitti parçasına kısa süre içinde klip gelecek.

Serdar Ortaç Yarım Gitti Şarki Sözleri
Serdar Ortaç Yarım Gitti

Serdar Ortaç Yarım Gitti Dinle

Serdar Ortaç Yarım Gitti Sözleri

Ayrılık, kime yaradı ki ayrılık?
Sanki ben, her acıyı bilirim.
Ağladım, sesim odaları salladı.
Şimdi ben, her an ölebilirim.

İsteğimin çok azını.
Verdi kader, en gücünü.
Hangimiz alsın öcünü?
Alacak diye bekliyorum.

Tutunacak dalım gitti.
Yazılacak anım gitti.
Dokunacak tenim gitti
. Yarım gitti, yarım.

Konuşacak sözüm vardı.
Yaşanacak günüm vardı.
Unutacak gücüm vardı.
Canım gitti, canım.

Google Aramaları: serdar ortaç yarım gitti, serdar ortaç yarım gitti sözleri, serdar ortaç yarım gitti dinle, serdar ortaç yarım gitti şarkı sözleri, serdar ortaç yarım gitti şarkı sözü, serdar ortaç yarım gitti şarkısı, serdar ortaç 2016 şarkıları, yarım gitti dinle youtube, serdar ortaç 2016 dinle, serdar ortaç 2016 albümü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri