Gülben Ergen Özledim Şarkı Sözleri

Sevilen sanatçı Gülben Ergen son albümünün iddalı şarkılarından birisi olan Özledim parçasına klip çekti.Şarkının sözleri ve müziği bir hayli hareketli olurken sanatçıya bu parçada İzel & Ercan eşlik ediyor.Oldukça çok ses getiren son albümü ile hayranlarını mutlu eden Gülben Ergen Özledim sözleri sitemizdeki yerini almıştır.

Gülben Ergen Özledim Şarki Sözleri
Gülben Ergen Özledim

Gülben Ergen Özledim Dinle

Gülben Ergen Özledim Sözleri

Şarkılar Hep Bizi Soruyor
Buluştuğumuz Kafelerde
İçimde Fırtınalar Kopuyor
Gözlerim Dolu Dolu Oluyor

Sen Burdan Çekip Giderken
Özledim Özlerdim Seni Ben
Şarkılar Hep Bizi Soruyor
Buluştuğumuz Kafelerde

İçimde Fırtınalar Kopuyor
Ellerim Kuru Kuru Duruyor
Resmini Alıp Bakarken
Özledim Özledim Seni Ben

Bırakıpta Gittin Gideli
Dudaklarım Bomboş Şimdi
Giderken Hiç Düşünmedin Mi
Yalnızlık Tak Etti Canıma

Ağlarken Duyduklarıma
Özledim Özledim Seni Ben

Google Aramaları: gülben ergen özledim, gülben ergen özledim sözleri, gülben ergen özledim dinle, gülben ergen özledim şarkı sözleri, gülben ergen özledim şarkı sözü, gülben ergen özledim şarkısı, gülben ergen 2016 şarkıları, özledim dinle youtube, gülben ergen 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri