Fettah Can Olan Bize Oldu Şarkı Sözleri

Çıkarmış olduğu yeni albümü ile sevenlerine merhaba diyen Fettah Can güçlü sesi ile Olan Bize Oldu şarkısını oldukça hissederek seslendirmiş.Ses tonuyla milyonları etkileyen Fettah Can sözü ve müziği kendisine ait olan Olan Bize Oldu duygusal şarkısı ile sitemizdeki yerini alıyor.

Fettah Can Olan Bize Oldu Şarki Sözleri
Fettah Can Olan Bize Oldu

Fettah Can Olan Bize Oldu Dinle

Fettah Can Olan Bize Oldu Sözleri

Kabul Ediyorum
Bu Hatalar Zincirinin Son Halkası Benim

Kabul Ediyorum
Kırılan Kalbinin Izlerinin Çoğu Benim...

Gözyaşında Üzgün Bakışında
Dağılan Yine Benim

İstesen De Istemesen De
Benim Suçum Yok Desen De

Aklından Gelip Geçmesem De...
Olan Sana Olan Bana
Olan Bize Oldu...

Google Aramaları: fettah can olan bize oldu, fettah can olan bize oldu sözleri, fettah can olan bize oldu dinle, fettah can olan bize oldu şarkı sözleri, fettah can olan bize oldu şarkı sözü, fettah can olan bize oldu şarkısı, fettah can 2016 şarkıları, olan bize oldu dinle youtube, fettah can 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri