Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Karadenizli şarkıcı Ayşenur Kolivar'ın 'E Asiye' adlı şarkısı an itibariyle şarkı sözleri sitemizdeki yerini almıştır.Seslendirdiği Karadeniz müzikleriyle son zamanlarda oldukça popüler olan Ayşenur Kolivar, aynı zamanda Lazca, Hemşince, Megrelce, Gürcüce, Adigece , Rumca ve Türkçe şarkılarda seslendirmektedir. Lazca söylediği şarkılardan E Asiye, şuana kadar 2 Milyondan fazla dinlenmiştir.Ayşenur Kolivar E Asiye sözlerini yayınımızın devamında bulabilirsiniz.Ayrıca sözleri Lazca olan E Asiye şarkısının Türkçe sözlerine de aşağıdan ulaşabilirsiniz.Sevilen televizyon dizisi Kırgın Çiçekler'de Songül ölürken çalan E Asiye şarkısı, izleyicileri hüzünlendirmişti.İşte E Asiye'nin sözleri...
Ayşenur Kolivar'ın seslendirdiği E Asiye şarkısının sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.Ayrıca E Asiye'nin Türkçe şarkı sözleri de sitemizde yer almaktadır.
E Asiye şarkı sözleri - Ayşenur Kolivar E Asiye Sözleri

Ayşenur Kolivar - E Asiye Dinle

Ayşenur Kolivar - E Asiye Lyrics

E Asiye coxo skani kurbani
Si mu dologocans mcxuis tikani
Beronasen beri na vorti skani
Sin domcvi do domxali gyuli ckimi

Beronasen beri na vorti skani
Sin domcvi do domxali gyuli ckimi
A3i skule goulu dagi dagi
Dido migun guis derdi meragi

Okomdgulat sin sekeri ma yagi
Sin domcvi do domxali gyuli ckimi
Okomdgulat sin sekeri ma yagi
Sin domcvi do domxali gyuli ckimi

Bazi bazi gelaiti nogasa
Vixosarti baba skanis tkobasa
Gyuli ckimi sin var ida baskasa
Ckimire do gickitas gyuli ckimi

Gyuli ckimi sin var ida baskasa
Ckimire do gickitas gyuli ckimi
Gyuli ckimi sin var ida baskasa
Ckimire do gickitas gyuli ckimi

Ayşenur Kolivar - E Asiye Sözleri Türkçe Çeviri

Kurban olayım ismine ey asiye
Koyun yavrusuna benziyorsun
Çocukluktan beri senindim
Yaktın beni kül ettin gülüm

Bundan sonra dağ dağ gezeceğim
Yüreğim çok yaralıdır gülüm
Sen şeker ol ben yağ karışalım
Yaktın beni kül ettin gülüm

Perde astım yeni odaya
Sarıldım boynuna rüyamda
Ağlıyordum uyandığımda
Yaktın beni kül ettin gülüm

Çarşıya inerdiniz bazı bazı
Babandan habersiz gözlerdim seni
Gülüm başkasına vermeyeceğim seni
Bil ki benimsin e gülüm

Google Aramaları:ayşenur kolivar e asiye sözleri, ayşenur kolivar e asiye hangi dilde, kırgın çiçekler songül ölürken çalan şarkı, e asiye türkçe sözleri, e asiye lyrics, kırgın çiçekler 77. bölüm çalan şarkı, ayşenur kolivar e asiye şarkı sözü, kırgın çiçekler e asiye sözleri, kırgın çiçekler laz türküsü sözleri

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri