Çağatay Akman Gece Gölgenin Rahatına Bak Şarkı Sözleri

Çağatay Akman başta yanlışıkla paylaştığı "Gece Gölgenin Rahatına Bak" isimli şarkısını sonradan kaldırmıştı. Tekrar yükleyerek bir sürpriz yapan çağatay, merakla beklenen şarkıyı resmi olarak yayınladı. Bir konser kaydından duyduğumuza göre hayranları kısa sürede şarkıyı ezberlemiş ve şimdiden youtube popüler videolar listesine giriş yapmıştır. Çağatay Akman Gece Gölgenin Rahatına Bak şarkı sözleri aşağıda yer alıyor, umarız seversiniz. Bu şarkı hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdan yorum olarak gönderebilirsiniz.
çağatay akman gece gölgenin rahatına bak sözleri
çağatay akman gece gölgenin rahatına bak şarkı sözü

Çağatay Akman Gece Gölgenin Rahatına Bak Dinle


Çağatay Akman Gece Gölgenin Rahatına Bak Sözleri

Gece Gölgenin Rahatına Bak Bide Dön Kaderimin Bahtına Yar
Seni Düşlerin Anlayacakta Dön Memleketin Haline Bak
Aldı Dünya Çantasını Gidiyor Bıraktı Bize Fazlasını
Dönüp Bakmaz Arkasına Bide Gel Tat Kalbimin Bombasını

Adaleti Koyduk Ortasına Dön Dedi Döndük Voltasına
Fakirin Paradan Haberi Yok Ama Zenginin Meyvesini Koy Votkasına

Hadi Gönlümü Vurdunda Söyle Kim Kimin Umrunda
Yılan Yatıyo Koynunda Bi Öpücük Kondur Boynundan
(2x)
Biraz Dur Başucumda Kan Ter Kalmışım Uçurumda
Azrail Göz Kırpsa, Ecel Bize Kucak Açsa

Sabah Gecenin Üstünden Üstüne Düştüm Üstünden
Üstüne Üslük Küskünler Geceye Küskünler
Kalem Kağıda Almışsa Güneş Geceyi Sarmışsa
Ölüm Kapıda Durmuşsa Ecel Sonumuz Olmuşsa

(Şarkının full sözleri için bize yorum gönderen adsız takipçimize teşekkür ederiz.)
(Şarkı sözlerindeki tüm hatalar düzeltildi.)

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Bence gayet doğru Çağatay akmanın deliklerinin aynısı bu arada ben bu şarkıya çok takıldım







      Sil
    2. elif ünver senmisin

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. 'bahtına' kelimesinden sonra 'bak' olacak

      Sil
    2. 1. TARAFTA BAHTINA YAR OLACAK
      2. TARAFTA BAHTINA BAK YAR OLACAK BUNU BİL

      Sil
    3. blki doğru nerden bilcen

      Sil
    4. hayır bahtına yar olacak doğru yazmışlar tek fark bu sözleri 2. defa okurken orası bahtına bak yar oluyor

      Sil
    5. Dön kaderimin bahtına yaaar
      Dön kaderimin bahtına (bak) yar

      Sil
    6. 1. dön kaderimin bahtına yar 2. dön kaderimin bahtına bak yar olacak(bak) 2.'de olacak

      Sil
    7. ayn bi kere böyle olcak gece gölgenin rahatına bak bide dön kaderinin vahtına yaar seni düşlerin anlayacakda dön memleketin haline bak aldı dünya cantasını gidiyor bıraktı bize fazlasınız dönüp bakmaz arkadsına bide dön tat kalbimin bobmbasını adaleti koyduk ortasına dön dedi döndük vohtasına fakirim paradana veriyo kazmazin günün meyvesini koy vohkasına hadi sen bana vurdunda söyle kim kimin umrunda yılan yatıyor koynumda 1 öpücük undur boynumdan biraz dur basucumda kanter kalmısım ucurmda azrail göz kırpsa ecel bize kucak acsa 2x sabah gecenin üstünden üstne düştüm üstünden sabah geceye küsgünler abak geceye küsknler kalem kigadı almısa güneş geci sarmısa ölüm kapıda durmusa ecel sonumuz olmusa

      Sil
    8. evet yanlış

      Sil
  3. yıo gayet doruuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yalnış üstümden deği müslümden olcak

      Sil
    2. düştüM deki m yi oraya da eklemiş söylerken müslümden dermiş gibi oluyor aslında üstünden

      Sil
    3. Kardeş orda düştüm üstünden derken müstünden gibi duyuluyo müslümden degil orası

      Sil
    4. Kardeş türkçede ulama diye bir ses olayı vardır bilirmisin.şarkının o kısmındada ulama yapmış

      Sil
    5. ya ömrüm çürüdü ama bekle bekle kurudum kalbimide acıtıyor

      Sil
    6. Klasik liseli edebiyat dersi dimi krdş

      Sil
    7. ulama deniyor buna üstünden orası m -> ü ulama olmuş

      Sil
    8. bence doğru ve ben zaten Çağatay Akmanı instegram dan da Takip ediyodum

      Sil
  4. bence doğru ve güüzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm bunun neresi doğru ben bile doğru söylüyom

      Sil
  5. hiçbir kelimenin ötekiyle alakası yok amk

    YanıtlaSil
  6. Bu şarkı süper yaa

    YanıtlaSil
  7. hebsi dohru olum nesi var şarkıyla birlikte dınliyom bire bir aynısını söylüyor

    YanıtlaSil
  8. yooo kardeş hepsi dohru ben şarkıyla birlikte dinliyom bire bir aynısını diyor

    YanıtlaSil
  9. önemli deil sonuçta reynmen arkadşım çağatay da ardadaşımdır

    YanıtlaSil
  10. bide dön kaderimin bahtına BAK yar oluyor 2. söylenişinde ayrı ayrı yazın bence

    YanıtlaSil
  11. hayyıııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrr bence gayetde doğru

    YanıtlaSil
  12. Azrail Göz Kırpsa Ecel Bize Kucak Açsaaa :* Eeee Bende İNCİCİ KIZIYSAM ;) :D :P <3

    YanıtlaSil
  13. müthiş şarkı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. hebeleğ hübeleğ

    YanıtlaSil
  16. en güzel şarkılarımdan biri çağatay akman

    YanıtlaSil
  17. Hani bu şarkının sözlerini beğenmeyenler varya yiyosa kendileri yazsın ama yazamazlarsada şarkıyı kotuleyip durmasınlar bence şarkı gayet güzel hatta müthiş hem bu şarkının sözleri anlatana tamamı lan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu bilgne9 Ocak 2017 10:42

      önce bi cümlenin sonunu düzgün tamamla sonra gel beni bul bu zıkkımın sözlerini ben sana anlatcam şekerim :D

      Sil
  18. ilk yerde dön kaderimin bahtına bak yar olucaktı

    YanıtlaSil
  19. aleyna tilkiden sonra müthiş bomba

    YanıtlaSil
  20. süper bi şarkı sağolasın sözlerin sözü

    YanıtlaSil
  21. harika ikimizinde soy ismi aynı :)

    YanıtlaSil
  22. Allahim bi sarki yapti yer yerinden oynadi cevapsiz cinlamayi ble gecti yaa ayrica cok yakisikli bi adam seside guzel��������❤����

    YanıtlaSil
  23. Sabah gecenin üstünden, üstüne düştüm üstünden, üstüne üstlük küskünler, geceye küskünler bu nedir amk? Bu kadar anlamsız kelime topluluğu nasıl oldu da bir araya geldi?

    YanıtlaSil
  24. Ya bu şarkı çok güzel ya ve üstelik sözlerde doğru...

    YanıtlaSil
  25. selinaygacar8 Ocak 2017 11:13

    güzel ama çok karışık sonları yaa çok hızlı söğlemek gerekli dimi ama şarkı ykılıooo

    YanıtlaSil
  26. sevgilim dinledi için ben dinliyorum ERGENUS ŞARKISI:)))

    YanıtlaSil
  27. müthiş olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  28. sabah gecenin üstünden üstüne düştüm üstünden üstüne üstlük küskünler asdasdasd çok güldüm ya

    YanıtlaSil
  29. HARİKA ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  30. çok güzel bir şarkı (bu siteyi çok beyendim) allahım çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil
  31. gerçekten çok güzel zaten bu şarkıyı beyenerek söylüyorum *aşığım bu şarkıya* bunu yazan kişinin elleri dert görmesin inşallah

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  33. Ne kadar çok saçma yorum var ama hepsini okudum :D

    YanıtlaSil
  34. cok guzel saol kardesım

    YanıtlaSil
  35. Şarkı Sözlerinin yüzde % 90 nı Boş Sözler

    YanıtlaSil
  36. Yanlış değil bu sözler yanlış diyenler bu cevap size :D Okulda her gün dinliyorum benden iyi mi bileceksiniz?

    YanıtlaSil
  37. ben bu şarkıyı çok seviyorum o yüzden telefonuma yükledim ve her gün servisle okula giderken dinliyorum

    YanıtlaSil
  38. süper ya hemen ezberledim her zaman aklımda bu şarkı

    YanıtlaSil
  39. Yanlış diyen yoruma kendisi yazsin

    YanıtlaSil
  40. abii çok iyi yaa sözleri fenaaaaa hayatımda dinlediğim en iyi şarkı diyebilirimm

    YanıtlaSil
  41. abii çok iyi okul açıldığında herkezden duyucammm

    YanıtlaSil
  42. gece gölgenin rahatına bak bide dön kaderimin bahtına bak yar
    olacaktı. yanlış olmuş.

    YanıtlaSil
  43. Cagatayins arkisinin sozleri son derece anlamli ve dogru ama anlayana sarkiyi Cagatay kendi yazdigi icin sarkinin sozoleri tamamen dogru kendi yazdigi sarkiyi yalnis soyliyicek degil heralde onu co seviyorum basarilar diliyorum sarkisi suanda 108.338.258.tik almis onu tebrik ediyorum devami kesinlikle gelicekdir cagatay cok mutevazi biri sarkisi ve kendii fenomenolmasina ragmen bence cok yakisikli ve cok sempatik konserie superdi ona tekrar baarilar diliyorum bazilari gibi egolu degil seni seviyoruz cagatay @cgtyakmn

    YanıtlaSil
  44. bu yorumumun devamidir buarki cokguzel muhtesemher kesin diline dolandi okulda evde cafede her yerde bu sarkiyi duyuyorum ve kendimde gunde 40 kezdinliyorum bir kereye ezberledim sarkiyi sozleri cok anlamli

    YanıtlaSil
  45. harika bir sarkı bence yazılarda gayet dogru

    YanıtlaSil
  46. çok güzel sağ olun

    YanıtlaSil
  47. çok güzel şahane

    YanıtlaSil
  48. çok güzel kimse bu kadar iyi şarkı yazamaz

    YanıtlaSil
  49. bece hepsi doğru dediklerinin bire biri bu arada bande taktım her an her dakika sölüom

    YanıtlaSil
  50. Fen dersinde actik bi yandan solüyoz bi ben bilmiyom rezil oldum. Ama ezberledim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi çomk iyi durmadan dilime dolanıyor <3 <3

      Sil
  51. çoook güzel olmuş tebrik ediyorum böyle başarılı bir şarkı yapmakdehalık

    YanıtlaSil
  52. cok güzel olmuş hele aleyna tilkiden sonra bomba gibi geldi bu şarkı
    bizimlesin

    YanıtlaSil
  53. <3 ayranızım <3 çağtay akman <3 çoooook güzel sölüyosunuz <3

    YanıtlaSil
  54. ezberledim-cok guzel

    YanıtlaSil
  55. yanlış ikinci kısım daha farklı saxdcsrzxtfarvse4d

    YanıtlaSil
  56. tam değil nasıl 1 şey yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  57. bende ezberledim çooooook güzel

    YanıtlaSil
  58. Çağatay Akman'ın Gece Gölgenin Rahatına Bak şarkısı An İtibariyle Youtube'da 270 Milyon Görüntülenmeye Ulaşmıştır. Şarkı, Sitemizin Popüler Şarkılar Listesinde İlk Sırada Yer Almaktadır.

    YanıtlaSil
  59. abiiii tam bir müthüş be

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri