Emrah Karaduman - Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama Sözleri

Emrah Karaduman her yıl başarılı şarkıcılarla ortak projelerde yer alarak adından söz ettiriyor. Bu defa Cevapsız Çınlama şarkısını Aleyna Tilki ile çıkarttı. Klibinden önce tanıtım videosu yayınlanan şarkının 250 bin dinlendiğini düşünürsek şarkının kendisi 20 milyonu geçecek gibi görünüyor. Emrah Karaduman Cevapsız çınlama şarkı sözlerini aşağıdan okumanız için ekliyoruz. Buna ek olarak Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama tarzında şarkılar da yaz boyunca sitemizde yer almaya devam edecek. Güncel şarkılar için takip etmeye devam edin.
cevapsız çınlama şarkı sözleri
cevapsız çınlama şarkı sözü

Emrah Karaduman - Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama Dinle

Emrah Karaduman - Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama Şarkı Sözleri

Kağıt Kesiğinden Daha Çok Çok Acıtır...
Hemen Geçmez Öyle Vicdanın Izi 
Aklımda Ne Varsa Dilimde Hepsi
Sağduyum Herkesten Önce Arazi 
Kulağımda Sayısız Cevapsız Çınlama
Biri Beni Mi Anıyor Seviyorum Sanıyor
Köprüleri Yakalı Kaldırıp Kenara Atalı
Yüzünü Unutalı Uzun Zaman Oluyor 

Kalbimde Kırılmadık Yer Mi Bıraktı
Yaptığıyla Söylediği Nedense Farklı
Mazlumun Ahı Aheste Aheste Alınır 
Bırakın Kazandım Zannetsin Zavallı...

Yorumlar

  1. Bu yaşta gayet güzel bir sesi var kizın 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sapık mısın sen mk

      Sil
    2. gerçekten çok günel sesi va r kızın aleyna tilkinin hayranıyım çokk ama çok seviyorum bu arada siz böyle yaparak onu daha da ünlü yapıyosunuz

      Sil
  2. Hakaten ya iyi soyluyor bide yaşı 21 sandım ilk :D ama 16mış

    YanıtlaSil
  3. aynı yaştayız işte bende klip çekmeyi düşünüyorum hemde emrahkaraduman la beraber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :FSA:FAG:SDF:AS:D:Ad komik

      Sil
    2. Ağzımla gülmedim

      Sil
    3. hayırlısı be gülüm :D

      Sil
    4. Allah kurtarsın

      Sil
    5. Hadi gülüm sen yaparsın sdhkflhsdhf

      Sil
    6. çok güzel. o senle düşünüyo mu?

      Sil
    7. çok güzel düşünce tabi. ama emrah karaduman seninle klip çekmeyi düşünüyo mu?

      Sil
    8. inşallah seninkinide dinleriz .allah nasip ederse be gülüm...
      olmayınca olmuyor.sen yinede bir dene allahtan ümit kesilmez... :)))

      Sil
    9. emrah karaduman seni nah seçer aq seçr bide klip çeşkşcekmş

      Sil
    10. Bu şarkıyı bazı kişilere kapak olarak söylemeye bayılıyorum mm ;-)

      Sil
    11. İNANMAYİN Sunlara saf misiniz ya bu arada muzik cok guzel cekemeyenler boyle yalanlar uydursun M.D

      Sil
  4. Sesi güzel ama hiçte kendi yaşında gibi gözükmüyor giyimi hareketleri falan..bence yaşı gibi davranmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amk napsın parka sallanırken klip mi çekseydi

      Sil
    2. katılıyorum

      Sil
    3. Ya zaten yanında 2 adet pelüş oyuncak taşıyo kız napsaydı gideydi bide Barbie bebek mi alaydı :P

      Sil
    4. bu yaşta bu kadar açık giyiniyosa büyüyünce kim bilir....

      Sil
  5. Kızın sesi güzel ama şarkı daha güzel :))

    YanıtlaSil
  6. Sanatcıların Şarkı sözlerini anlaşılmayacak bir şekilde söylediğine cok şahit olmuşuzdur,burda da aynı durum yaratılmak istenmiş ama hakaten olmamış. Cünkü onlarda o anlasılmayan kısımlar icin şarkı sözlerine bakarak dinlediğinzde ''haa böyle diyomus'' diyosun ama bu olmamış dozu tutturamamışlar. Bakınız; ''Sağduyum Herkesten Önce Arazi ''

    YanıtlaSil
  7. 3n1y çoook güzel

    YanıtlaSil
  8. kız da güzel şarkıda

    YanıtlaSil
  9. kıskanmayın lan...

    YanıtlaSil
  10. ben şarkıyı anlamadım

    YanıtlaSil
  11. GAYET YASINA GÖRE ZATEN MAKYAJI YOK SACI YAPILI DEGİL ....

    YanıtlaSil
  12. Ben bu kızı hiç sevmedim çok büyük gibi davranıyo giyimi falan hem çok açık giyiniyo zaten sadece sesi güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Pis kiskanclaaaaaaaar ben ona bayiliyoruuuuuum cok iyi mutavazi kibar kendini beyenmis deyil sadece ozguveni yerinde egoist diyenlere gelsin cok sinirlendim yaaa beyenmiyosaniz neden bu sayfalarda arastiriyosunuz hepiniz bayiliyosunuz iste saklamaya gerek yok 2 metreden anlasilir ki ben burdan anliyorum kendisine ait birsuru bilgi edindim cunku seviyorum siz gidin justen bieber i sevin eziklerr boyle yorumla onun canini hic sikmiyor siz bosuna elestirmeyin kendiniz onun gibi olamadiginiz icin anca elestirirsiniz

      Sil
  13. yıkılıyo be mükemmel harika

    YanıtlaSil
  14. öğretmenimin en sevdiği şarkı müzk dersinde söyleğecem

    YanıtlaSil
  15. yaş 16 ve böyle bir şarkı ile çok güzel bir çıkış yapmış. Allah utandırmasın. İnşallah bu yaşta söhretin eline düşmezde yanlış bir dünyaya adım atmaz bazıları gibi. Allah güzel bir gelecek nasip etsin inşalah ne diyelim.

    YanıtlaSil
  16. Açıkçası arkadaş sözleri yanlış yazmış 5-6 cümle yanlış kardeş biraz dikkatli bakın anlarsınız

    YanıtlaSil
  17. kız güzel kız yaşı 16 ymış 30 muş yaşım bi önemi yok nasıl futbolda da 16 17 yaşında çocuklar A takımlarda oynuyosa bu da aynı durum

    YanıtlaSil
  18. Bence iyi böyle ama yasal değil onu bilmiyorum işte

    YanıtlaSil
  19. sözler anlamsız aq ses qüzel

    YanıtlaSil
  20. 1. sınıfta beni parmaklarıyla gösteriyoları :D :D
    amq benim kardeşim 1 e gidiyo oyuncak oynamaktan başka işi yok hanfendi 1. sınıfta postarmış zaten değişen bişey olmamiş

    YanıtlaSil
  21. kız yaşından büyük görünüyo olabilir bnde 2000 liyim ama görenler 18 altında değilsin diyor sizde abartmayın lütfen

    YanıtlaSil
  22. selinay ile yeşim5 Kasım 2016 11:50

    çok güzell ama hergün çok çok dinlersek sıkılırız asla okey mi?

    YanıtlaSil
  23. benim birinci siniftan beri fanlarım vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. setide dışarı çıkmaya korkardım hemen aleyna geliyo diyp yolumu keserlerdi

      Sil
  24. sesi güzel tamam-ama çok fazla çıplak. gençliğini böyle harap ediyor işte....

    YanıtlaSil
  25. susun bakiyim bu kız parmakla gösteriliyo:D

    YanıtlaSil
  26. bu şarkıdaki üflemeli olan çalgının adı ne bilen varmı

    YanıtlaSil
  27. süper şarkı bayıldım ALEYNA TİLKİ zaten güzell

    YanıtlaSil
  28. Aziz-Efso en iyi şarkıdır

    YanıtlaSil
  29. Hiçte güzel değil ama gelecekten umutlu bir şey

    YanıtlaSil
  30. Yanıtlar
    1. KATILIYORUM SESİDE SÜPER

      Sil
  31. SESİ SÜPER :):):):):):):)

    YanıtlaSil
  32. Bence de güzel şarkı ve ses ama kız çok küçük bu yüzden giyimini beğenmiyorum

    YanıtlaSil
  33. Şarkı bir dörtlük ve nakarattan oluşuyor. Nakaratı dört kere tekrar ederek 3 dakkaya çıkarıyor. Baya emek isteyen bir şarkı(!)

    YanıtlaSil
  34. ŞİMDİKİ ÜNLÜLER BU KIZI KISKANDI VE BITIRDILER..

    YanıtlaSil
  35. Ses muhtesem yasi kucuk olabilir en azindan sarkiyi guzel okuyo sesiyle tabi baskalari gibi parayla dgil..

    YanıtlaSil
  36. Güzel değil bence ama kızın sesi güzel hem sarki radyolarda çok çalıyor ben okula giderken ve gelirken serviste dinleye dinleye bıktım. 😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

    YanıtlaSil
  37. sesi güzel ve yetenekli ama bu işi üniversiteden sonra yapması lazım üniversitedeyken dahada geliştirebilirdi kendini bu yaşta okuluna ve derslere önem vermesi lazım

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. Kapak şarkı kıskananlar çatlasın !!!!!:-D:-D

      Sil
  39. Süpeeeeeeeeer şarkı :-D:-D:-D:-D:-D:-D

    YanıtlaSil
  40. çooooook güzeeeeeel

    YanıtlaSil
  41. *Pop Dinlemek Eziyetir*
    kız 20 yaşında gösteriyor okumasın bunu

    YanıtlaSil
  42. çok komiksiniz ya bence tarkandan daha güzel söylüyor sesi de güzel dünya starı olur bu kızdan ama galiba kendini çok beyenmiş gibi şarkıcı oldu diye de hava atıyor bizim ondan neyimiz eksik ki

    YanıtlaSil
  43. biz de istesek şarkıcı oluruz bizim onlardan neyimiz eksik ki

    YanıtlaSil
  44. Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama şarkısı An İtibariyle Youtube'da 400 Milyon Görüntülenmeye Ulaşmıştır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri