Serdar Ortaç Kalleş Şarkı Sözleri

Yeni albümünü piyasaya sürdüğünden beri oldukça beğenilen şarkısı Kalleş ile Serdar Ortaç başarıyı yakaladı.Genellikle hep yaz aylarının başında çıkardığı hit şarkılar ile tanıdığımız Serdar Ortaç 2016 albümünde genel olarak duygusal parçalara ağırlık vermiş.Sözleri kendisine ait olan Kalleş şarkısı sitemizdeki yerini almıştır.

Serdar Ortaç Kalleş Şarki Sözleri
Serdar Ortaç Kalleş

Serdar Ortaç Kalleş Dinle

Serdar Ortaç Kalleş Sözleri

Seni sevdim, ayrıldık.
Senden hiç haber yok.
Ne güzeldi, ne özeldi.
Sen olmadan, hiç tadı yok.

Kendime inanamadım, sana lafım yok.
Acı çekmek, kendimin seçimi.
Kimselere anlatamadım yürek acımı.
Asıl amacım, kalbine kazıman benim adımı.

Sevmek elbet de güzel ama seni sevmem yanlıştı.
Unutma ki yıllar geçti, o eski ben değilim.
Bu sevgiden ne isteğin var?
Adın kalleş, için bahar.
Seni sevdim, sevmez olaydım.
Kalleş, kalleş.

Google Aramaları: serdar ortaç kalleş, serdar ortaç kalleş sözleri, serdar ortaç kalleş dinle, serdar ortaç kalleş şarkı sözleri, serdar ortaç kalleş şarkı sözü, serdar ortaç kalleş şarkısı, serdar ortaç 2016 şarkıları, kalleş dinle youtube, serdar ortaç 2016 dinle, serdar ortaç 2016 albümü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri