Aybüke Poçan Başka Hayatlarda Şarkı Sözleri

Birbirinden güncel şarkıların paylaşıldığı sozlerisozu.net adresindesiniz. Yeni projesi, Başka Hayatlarda ile zirveye oynayan Aybüke Poçan kısa sürede müzik kanallarındaki yerini aldı. Deezer, Spotify ve iTunes üzerinden de erişilebilir hale gelen Başka Hayatlarda şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilirsiniz. Başka Hayatlarda ile ilgili düşüncelerinizi bizlere yorumlardan gönderebilirsiniz.
aybüke poçan başka hayatlarda şarkı sözleri
aybüke poçan başka hayatlarda şarkı sözü

Aybüke Poçan Başka Hayatlarda Dinle

Aybüke Poçan Başka Hayatlarda Sözleri

Gördüklerim Değil Beni Gömdüklerim Kanattı
Ellerim Değil Beni Kanatlarım Yaşattı

Siz Değil Beni Bu Zamanlar Mutsuz Etti
Geç Değil Geçmemişlik Çok Etkiledi

Beni Ben Yapan Her Şey Ikinci Planda
Seni Sen Yapan Herkes Geride Kalmışsa

Çık Karşıma Otobüste Ya Da Durakta
Bak Bana Tanır Gibi Başka Hayatlarda
Gördüklerim Değil Beni Gömdüklerim Kanattı
Ellerim Değil Beni Kanatlarım Yaşattı

Siz Değil Beni Bu Zamanlar Mutsuz Etti
Geç Değil Geçmemişlik Çok Etkiledi

Beni Ben Yapan Her Şey Ikinci Planda
Seni Sen Yapan Herkes Geride Kalmışsa

Çık Karşıma Otobüste Ya Da Durakta
Bak Bana Tanır Gibi Başka Hayatlarda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri