Mabel Matiz - Ahu Şarkı Sözleri

Gençliğin yeni idolü olarak gösterilen ve yıllardır oldukça güzel şarkılara imza atan Mabel Matiz 2016 yılında çıkarmış olduğu albümünün yeni parçası Ahu şarkı sözleri siztemideki yerini aldı.Sosyal meda ve diğer platformlarda oldukça sık dinlenilen Ahu sözleri ile de oldukça iddalı olduğunu belli ediyor.

Mabel Matiz Ahu Sözleri

Yandı Gönül Gördüm En Ahı
Gözleri Göz Değil Ahu...

Şaştı Dalımda Çiçeğim Heyhat
Ben Yoruldum Yaz Günahı

Yaz Gidip Güzden Dönerken
Tez Vuruldum Ah Gülerken

Şimdi Tüm Yollar Hayırsız
Yar Yürür Yarem Tükenmez

Kalmadı Dünlerin Acısı
Gönül...

Ah Eriyor Yavaş Yavaş Bu Ömür...
Ah Yaşım Genç Delikan

Düştüm Kaldım Perişan
Aşk Bürür Ruhumu...

Meylere Kulum,
En Başından...

İlgilinizi Çekebilir: Mabel Matiz'in Diğer Şarkıları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri