Timuçin - Efkar Şarkı Sözleri

Yeni açılan şarkı sözleri sitemizde ilk olarak 2016 yılının beğenilen ismi Timuçin ile başlıyoruz.Çıkarmış olduğu Efkar isimli şarkısını sevenleri ile buluşturan genç sanatçı oldukça büyük bir ses getirdi.Sosyal medyada da oldukça çok paylaşılan Efkar şarkısının sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.
Timuçin'in mükemmel yorumuyla Efkar şarkısını sitemizde dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.
Timuçin Efkar şarki sözü

Timuçin Efkar Sözleri

Bu Gece Efkarlıyım
Bi Oturun Yanıma...
Derdimi Anlatayım
Halimden Anlayana...

Bi Selam İki Kelam
Beni Keser Mi Bi̇lmem
Dinlemedi Sevgili
Ne İsyan Ne El Aman...

Benden Geçti Ne için
Geçkin Bi Zalım için
Söyleyin Allah için
Durur Mu Damarda Kan

Geceme Karasını
Saçıma Beyazını...
Cana Can Acısını
Katti Günahtır

Ben Ona Ömür Verdim
Ödedim Hesabını...
O Beni Bir Pula Sattı
Yazıktır...

Söz:Şebnem Sungur
Müzik:Gökhan Tepe

Timuçin'in diğer şarkılarını görmek için

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri