Demet Akalın Pırlanta Şarkı Sözleri

2016 yılına bomba gibi giriş yapan Demet Akalın yeni albümünün çıkış şarkısı Pırlanta büyük ses getirdi.Video klibi oldukça beğenilen Pırlanta şarkısının sözleri kısa süre içinde sitemizdeki yerini aldı.Her yaz ayında olduğu gibi yine bu yazda güzel bir şarkı ile en çok konuşulan isimlerin başında gelmek isteyen Demet Akalın oldukça güzel bir şarkı yapmış.

Demet Akalin Pirlanta Şarki Sözleri
Demet Akalın Pırlanta

Demet Akalın Pırlanta Dinle

Demet Akalın Pırlanta Sözleri

Sadece sen mi kurnazsın
Yalanına çocuklar inansın
Bende ne noksan ne eksilen var
Seni yüzde doksan etkileyen var

Tercihine saygı duyacaktım
Efendi efendi susacaktım
Ne zaman ki gerçeği öğrendim
Gülmekten ölecektim

Öz güveni tavan, eksik afili
Avucuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı
Pırlantaya mı karşı

Google Aramaları: demet akalın pırlanta, demet akalın pırlanta sözleri, demet akalın pırlanta dinle, demet akalın pırlanta şarkı sözleri, demet akalın pırlanta şarkı sözü, demet akalın pırlanta şarkısı, demet akalın 2016 şarkıları, pırlanta dinle youtube, demet akalın 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri