Flört Aşk Böyleymiş Meğer Şarkı Sözleri

2016 yılında çıkarmı oldukları yeni albümlerinin çıkış parçası Aşk Böyleymiş Meğer şarkısı ile Flört grubu oldukça beğenildi.Şarkı sözleri ve güzel müziği ile kendilerine has bir sesleri var.Sosyal medya ve yotube kanalında oldukça izlenip dinlenen yeni video klipleri sitemizdeki yerini aldı.

Flört Aşk Böyleymiş Meğer Şarki Sözleri
Flört Aşk Böyleymiş Meğer

Flört Aşk Böyleymiş Meğer Dinle

Flört Aşk Böyleymiş Meğer Sözleri

Aşk Böyleymiş, Böyleymiş, Böyleymiş
Böyleymiş, Böyleymiş Meğer...

Hiç Kimseden Çekmedim Senden Çektiğim Kadar
Nedir Bu Böyle Hala Sana Doyamadım
Seni Sevmek Kader Mi Söyle
Ah Bana Ne Çare...

Olsun, Olsun Gittiği Yere Kadar
Aşk Böyleymiş, Böyleymiş, Böyleymiş,
Böyleymiş, Böyleymiş Meğer

Hiç Kimseyi Sevmedim Seni Sevdiğim Kadar
Kaybolmuş Unutmuşum Hani Benim Gururum Nerde
Ah Yerin Dibinde

Olsun, Olsun Gittiği Yere Kadar
Aşk Böyleymiş, Böyleymiş, Böyleymiş
Böyleymiş, Böyleymiş Meğer

Seni Sevmek Öyle Güzel Öyle Güzel Öyle Güzel
Seni Sevmek Ömre Bedel Ah
Seni Sevmek Biraz Acı Biraz Hüzün Biraz Keder
Hasretin Ölmekten Beter Ah Seni Sevmek

Böyleymiş, Böyleymiş, Böyleymiş
Böyleymiş, Böyleymiş Meğer Ah Seni Sevmek..

Google Aramaları: flört aşk böyleymiş meğer, flört aşk böyleymiş meğer sözleri, flört aşk böyleymiş meğer dinle, flört aşk böyleymiş meğer şarkı sözleri, flört aşk böyleymiş meğer şarkı sözü, flört aşk böyleymiş meğer şarkısı, flört 2016 şarkıları, aşk böyleymiş meğer dinle youtube, flört 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri