İrem Derici Evlenmene Bak Şarkı Sözleri

En güncel şarkı sözlerini yayınladığımız sitemizde 2016 yılında yeni albümü ile oldukça ses getiren İrem Derici, Evlenmene Bak şarkısını kliplendirdi.Sinan Akçıl tarafından yazılan şarkının sözleri oldukça ses getiricek.Dantel Albümü oldukça beğenilen İrem Derici yeni şarkısı Evlenmene Bak ile kısa sürede milyonlarca kişi tarafından dinlenip izlendi.

İrem Derici Evlenmene Bak Şarki Sözleri
İrem Derici Evlenmene Bak

İrem Derici Evlenmene Bak Dinle

İrem Derici Evlenmene Bak Sözleri

Beni Üzgün Görmezsin
Çünkü Buna Değmezsin
Aşk Önünde Beklenilmez Yar
Hızlı Geçer Görmezsin
Toz Dumandan Ölmezsin
Bir Gider Ki Fark Etilmez Yar

Alemsin, Işte Böyle Beklersin
Bir De Bebek Istersin
Oldu Hoşçakal
Bendensin, Yak Bi Acı Iyi Gelsin.
Bitti Süren Çoktandır Doldu, Hoşçakal

Başka Türlü Biri Olsan Olurdu Ancak
Ben Gibi Oldun, Sen Lütfen Eğlenmene Bak
Nerden Bileyim Bu Kalbimi Kim Dolduracak
Rahatsız Olma Başkasıyla, Evlenmene Bak.
Ben Gidiyorum, Hadi Sen Evlenmene Bak.

Google Aramaları: irem derici evlenmene bak, irem derici evlenmene bak sözleri, irem derici evlenmene bak dinle, irem derici evlenmene bak şarkı sözleri, irem derici evlenmene bak şarkı sözü, irem derici evlenmene bak şarkısı, irem derici 2016 şarkıları, evlenmene bak dinle youtube, irem derici 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri