Meryem Bilesin Şarkı Sözleri

Şarkı sözlerine yer verdiğimiz sitemizde 2016 yılındaki yeni albümünün en iyi şarkılarından birisi olan Bilesin parçasına klip çeken Meryem büyük ilgi gördü.Güzel sesi ve sözleri ile hayran kitlesini gün geçtikçe arttıran Meryem müzik piyasasında ki yoluna emin adımlarla devam ediyor.

Meryem Bilesin Şarki Sözleri
Meryem Bilesin

Meryem Bilesin Dinle

Meryem Bilesin Sözleri

Sanma Sonbaharda Yapraklar Solar
Bende Zamansızca Soldum Bilesin
Dert Çektikçe Yüreğime Dert Dolar
Kupkuru Bir Dala Döndüm Bilesin

Zehir Mi Koymuşta Sevda Aşıma
Bu Derde Düşenin Toprak Başına
Akıl Ermez Şu Kaderin İşine
Yaz Ayında Kışa Döndüm Bilesin

Dönüşü Olmayan Yola Getirdi
Bir Daha Da Yüzüm Gülmez Bilesin
Kederliğim Artık Yetti Canıma
Nerden Girdin Zalım Benim Kanıma
Yaram Çok Derindir Gelme Aklıma
Yaşadıkça Her gün Öldüm Bilesin

Zehir Mi Koymuşta Sevda Aşıma
Bu Derde Düşenin Toprak Başına
Akıl Ermez Şu Kaderin İşine
Yaz Ayında Kışa Döndüm Bilesin

Google Aramaları: meryem bilesin, meryem bilesin sözleri, meryem bilesin dinle, meryem bilesin şarkı sözleri, meryem bilesin şarkı sözü, meryem bilesin şarkısı, meryem 2016 şarkıları, bilesin dinle youtube, meryem 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri