Murat Boz Janti Şarkı Sözleri

Ünlü popçu Murat Boz 2016 yılında çıkardığı yeni albümle aynı adı taşıyan çıkış şarkısı Janti ile milyonları kendisine hayran bıraktı.Şarkı kısa sürede milyonlarca kişi tarafından dinlenip beğenildi.Şarkının iddalı sözleri ve müziği sosyal medya platformların da bir çok iyi yorum aldı.Genç popçu Murat Boz oldukça heyecanlı olduğunu ve yeni şarkısı Janti'nin müzik top listelerinde ilk sıraya oturacağına emin olduğunu söyledi.Yaz aylarına girilirken yaptığı bu hareketli şarkı ile oldukça iddalı olan Murat Boz başarılı müzik kariyerine durmaksızın devam ediyor.

Murat Boz Janti Şarki Sözleri
Murat Boz Janti

Murat Boz Janti Dinle

Murat Boz Janti Sözleri

Gözü karaydı, Siyahtan kömürdü
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
Yürüyünce saatler, dururdu.
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umrunda?

Ah be gülüm
Sana benden nasıl jantim yol olur
Sen beni ittin
Bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar
Gelemem kendime kolay kolay
O zaman, gel yanımda kal...

Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına

Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada acı kuluna

Google Aramaları: murat boz janti, murat boz janti sözleri, murat boz janti dinle, murat boz janti şarkı sözleri, murat boz janti şarkı sözü, murat boz janti şarkısı, murat boz 2016 şarkıları, janti dinle youtube, murat boz 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri