Naz Ölçal Yoksun Şarkı Sözleri

Duygusal şarkısı Yoksun ile kısa sürede youtube ve sosyal medya üzerinden oldukça çok dinlenen Naz Ölçal müzik dünyasında ilerleyişine hızla devam ediyor.Şarkının sözleri ve müziği genç şarkıcıya ait olup milyonlarca izlenme oranına sahip video klibi ile herkesi kendisine hayran bıraktı.

Naz Ölçal Yoksun Şarki Sözleri
Naz Ölçal Yoksun

Naz Ölçal Yoksun Dinle

Naz Ölçal Yoksun Sözleri

Yoksun, olmadın da.
Hep aklımdaydın da; olmadın, olmadın yanımda.
Gelebilseydim ben, inan gitmezdim.
Kalır kalır uyurdum yanında.
Duyabilseydin sen, inan susmazdım.
Anlatır anlatır ağlardım omzunda.

N'apıyorsun şu an mesela?
Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba,
Canım yandıkça.

Nerdesin şu an mesela?
Gülüyor musun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba.
Kavuşamadıkça sana.

Yoksun, olmadın da.
Hep aklımdaydın da; olmadın, olmadın yanımda.
Gelebilseydim ben, inan gitmezdim.
Kalır kalır uyurdum yanında.
Gelebilseydin sen, inan göndermezdim.
Dayanamaz, ağlardın omzumda.

Google Aramaları: naz ölçal yoksun, naz ölçal yoksun sözleri, naz ölçal yoksun dinle, naz ölçal yoksun şarkı sözleri, naz ölçal yoksun şarkı sözü, naz ölçal yoksun şarkısı, naz ölçal 2016 şarkıları, yoksun dinle youtube, naz ölçal 2015 dinle, single şarkısı, 2015 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri