Ravi İncigöz Canım Şarkı Sözleri

Genç kızların sevgilisi Ravi İncigöz 2016 yılında çıkardığı yeni albümüm çıkış şarkısı olan Canım ile herkesi mest etti.Kısa sürede büyük bir dinlenme oranı yakalayan şarkı sosyal medyada da adından oldukça sık söz ettirmeye başladı.Aşıklara hitaben yazdığı şarkı sözleri sitemizdeki yerini aldı.

Ravi İncigöz Canim Şarki Sözleri
Ravi İncigöz Canım

Ravi İncigöz Canım Dinle

Ravi İncigöz Canım Sözleri

Nereye gitsem hatıran var
Tutup beni acıya katar
Yalan değil delice sevdim
Anlamadım iyi mi kötü mü ettim

Sevdiğin film çıkar televizyonda
İkimizin şarkısı yakalar radyoda
Kaçmak ne mümkün
Her yerde sen varsın
Kokun sinmiş yatağıma odama

O kadar sevmeye
Bu kadar yansın canım
Çıksa da kalsa da
Yine sensin canım

Google Aramaları: ravi incigöz canım, ravi incigöz canım sözleri, ravi incigöz canım dinle, ravi incigöz canım şarkı sözleri, ravi incigöz canım şarkı sözü, ravi incigöz canım şarkısı, ravi incigöz 2016 şarkıları, canım dinle youtube, ravi incigöz 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri