Sedat Yeğin Ne Olur Sev Şarkı Sözleri

2016 yılında çıkış arayan diğer bir sanatçı ise Ne Olur Sev adlı yeni single çalışması ile Sedat Yeğin oldu.Yeni şarkısı ile duygusal şarkı sevenlere güzel bir şölen sunuyor.Müzik istasyonlarında oldukça istek alan Ne Olur Sev adlı parça sosyal medya gündemine de oturdu.Bu güzel şarkının sözlerini sitemizde ekledik.
Sedat Yeğin Ne Olur Sev Şarki Sözleri
Sedat Yeğin Ne Olur Sev

Sedat Yeğin Ne Olur Sev Dinle

Sedat Yeğin Ne Olur Sev Sözleri

İçimde olmasan düşümde durmasan ağlar mıydım?
Sözlerinden değil gözlerinden yanar mıydım?
Sanki ilk kez gibi içimdeki beni sever miydin?
Ruhumdaki şeytanı uyandırmadan yener miydin?

Belki sana aşktan bahsetmek sahte
Gelebilir bir kez dinle bir kez inan
Ben sana aşık oldum
Kendimi sende buldum

Yalvartma ağlatma ne olur sev
Ben sana aşık oldum
Kendimi sende buldum
Yalvartma ağlatma ne olur sev

Google Aramaları: sedat yeğin ne olur sev, sedat yeğin ne olur sev sözleri, sedat yeğin ne olur sev dinle, sedat yeğin ne olur sev şarkı sözleri, sedat yeğin ne olur sev şarkı sözü, sedat yeğin ne olur sev şarkısı, sedat yeğin 2016 şarkıları, ne olur sev dinle youtube, sedat yeğin 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri