Şeyla Halis Pazartesi Sendromu Şarkı Sözleri

Ünlü oyuncu Şeyla Halis 2016 yılında çıkardığı single çalışması Pazartesi Sendromu ile büyük beğeni topladı.Şarkının sözleri ve klipte oynayan onlarca ünlü ile dikkatleri üzerine çeken şarkı sosyal medyada da oldukça konuşuldu.Klipte oynayan ve ünlü tiyatrocuya destek veren oyunucularda tam not aldı.Bu güzel şarkının sözlerini sitemize ekliyor ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Şeyla Halis Pazartesi Sendromu Şarki Sözleri
Şeyla Halis Pazartesi Sendromu

Şeyla Halis Pazartesi Sendromu Dinle

Şeyla Halis Pazartesi Sendromu Sözleri

Alarmımı Erteledim Ama Kalkmak Zorundayım
Yastığım Beni Özlüyordu Ama Yollara Atıldım
Servis, Metrobüs Ya Da Otobüs Ne Fark Eder
Yolun Sonu Yine Geldi Şu Baş Belası...

Of Of Of Of Pazartesi Sendromu
Of Of Of Of Yine Geldi Sendromum

Geldim Çalışmaya Yapılacaklar Kafamda
Dosyalarım Saçılmış Masamda Her Yana...
Gel Çalış Işe Alış Of Of Of Of Of
Gel Çalış Işe Alış Of Of Of Of Of

Of Of Of Of Pazartesi Sendromu
Of Of Of Of Yine Geldi Sendromu

Ne Olurdu Hafta,
Çarşambayla Başlasa
Tbtler Anılarda Kalmasa
Günler Kısalsa Geceler Uzasa
Olmaz Olsun Pazartesi Sendromu

Sevgili Cuma Günleri Geldi Nihayet
Sonu Geldi Oflamının Sızlamanın

Bitti Artık Pazartesi
Bana Her Gün Her Gün Cumartesi

Kurtulduk Artık Nihayet,
Biz Bu Sendromdan
Beraberce Coşup Eğlenmenin Zamanı

Bitti Artık Pazartesi...
Bana Her Gün Her Gün Cumartesi

Google Aramaları: şeyla halis pazartesi sendromu, şeyla halis pazartesi sendromu sözleri, şeyla halis pazartesi sendromu dinle, şeyla halis pazartesi sendromu şarkı sözleri, şeyla halis pazartesi sendromu şarkı sözü, şeyla halis pazartesi sendromu şarkısı, şeyla halis 2016 şarkıları, pazartesi sendromu dinle youtube, şeyla halis 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri