Ardacan Algan Kalbe Zarar Şarkı Sözleri

Alışılmışın dışında ritmiyle aklımıza kazınan Ardacan Algan Kalbe Zarar adını verdiği parçasını netd kanalında yayınlamış oldu. Sözleriyle de dikkatimizi çeken şarkı kalbe zarar şarkı sözlerinin bulunduğu yazıdasınız. Ardacan Algan yeni bir şarkıcı ancak yükselmesini beklediğimiz 2016 yılında, gelecek yıllar için zemin oluşturmasını diliyoruz. İyi dinlemeler diğer şarkılar için takipte kalın. 
ardacan algan kalbe zarar şarkı sözleri
ardacan algan kalbe zarar şarkı sözleri

Ardacan Algan Kalbe Zarar Dinle

Ardacan Algan Kalbe Zarar Şarkı Sözleri

Nasıl Can Yakıyor Bir Bilsen
İçime Içime Dokunuyor
Kalbe Zarar Bu Aşk
Akla Zarar Bu Aşk

Öfkesi Kalbinde Niyeti Bozuk
Deli Ediyor Anlamıyor Halden
Kendine Zarar Bu Aşk
Fazla Düşünmekten Yoruldum Çok

Üzüldüm Çok..
Sayıklarım Uykularımda...
Bu Ilişkiden Beklentim Yok
Sana Inancım Yok
Sildim Seni Sayfalarımda...

Sabrın Sonu Selamet
Beni Azat Et
Varlığınla Yok Etme
Yükümü Hafiflet Biraz
Bakma Öyle

Sen Git
Bana Emanet Hayallerimiz
Başkasına Da Yakışır Elbet
İliklerimde Bu Aşk
Korkma Söyle

Google Aramaları:Ardacan Algan zarar şarkı sözleri,kalbe zarar şarkısı dinle,ardacan algan kalbe zarar sözleri,ardacan kalbe zarar şarkı sözleri,ardacan kalbe zarar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri