Atiye İnşallah Canım Ya Şarkı Sözleri

Atiye İnşallah Canım Ya

Atiye yeni şarkısını AtiyeVEVO kanalından yayınladı. Adını İnşallah canım ya koyduğunu aylar önce yaptığı facebook canlı yayınından duyurmuştu. Oldukça iyi hazırlanan atiye bu yaz kesin çok dinlenecek denebilir. Atiye inşallah canım ya sözleri ise kendi kulvarında efsane olduğu söylenebilir. Şarkıya ve şarkının sözlerine aşağıdan ulaşın.
atiye inşallah canım ya sözleri
atiye inşallah canım ya sözleri

Atiye İnşallah Canım Ya Dinle

Atiye İnşallah Canım Ya Şarkı Sözleri

Sabah Uyanıp Dönerken Yatağında
Beni Özle Hiç Sebepsiz 
Öylesine Bakarken Ona Buna Beni Özle..
İşsiz İşsiz 

Akşam Eve Giderken Yada Yolda Yürürken Mesteliksiz
Beni Ne Kadar Sevemediğini Hatırla Yeteneksiz
Kalbin Aşkta Çok Beceriksiz

Belki Birgün Buluşuruz Yine Beni
Özle Beni Inşallah Canım Ya 
Başka Biri Unutturrur Beni Bekle Tabi 
İnşallah Canım Ya 

Saçlarıma Ay Işıgı Vururken Özle Beni
Mutluluğu Ararken Herkes Gibi Bekle Beni 

Google Aramaları:Atiye inşallah canım ya dinle,inşallah canım ya sözleri,atiye inşallah canım ya şarkı sözleri,inşallah canım ya dinle,inşallah canım ya şarkı sözleri,inş cnm ya sözleri,inş canım ya dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri