Berkay Uygun Adım Şarkı Sözleri

Berkay yeni single şarkısıyla hayranlarına büyük sürpriz yaptı. 17 Haziran 2016 tarihinde tüm müzik marketlerde satışa sunulan Uygun Adım isimli parçası epey bir beğeni topladı. Şarkı sözlerini paylaştığımız berkay uygun adım sizlerle. Hemen aşağıya eklediğimiz klibi ve berkay uygun adım şarkı sözlerini okumak için daha fazla zaman kaybetmeyin. Yorumlarınızı pür dikkat bekliyor olacağız.
berkay uygun adım sözleri
berkay uygun adım sözleri

Berkay Uygun Adım Dinle

Berkay Uygun Adım Şarkı Sözleri

Geçer...
Ben Olsaydım Matem Tutmaz Karalar Bağlamaz...
İlla Bir Hayra Yorardım 
Neden

Böyle Ağlarsın Kendin Düştün Kendin Kalk
Desturla Şahlanacaksın 
Yanlış Anlama Maksat Seni Öldürmek Değil
Hayatımın Kadim Tünelindesin Yalnızca

Kaldır Kafanı Bak Seni Çağıranlar Var Burda
Bu Yolun Sonunda Meşhur Efsaneyi Hatırladın Mı 
Şşt, Yaylan Bakalım Malum Işığın Geldiği Yöne Doğru
Tarttım Hazırsın Marş Marş Marş Uygun Adım

Google Aramaları:Berkay uygun adım dinle,uygun adım sözleri,berkay uygun adım şarkı sözleri,uygun adım dinle,uygun adım şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri