Canfeza Suç Şarkı Sözleri

Canfeza bu yıl çıkaracağı albümünün ilk parçası olan set şarkısını yayınlamıştı. Şimdi ise sırada 2.yayınladığı parça suç var. Kalitesinden hiçbir zaman ödün vermeyen canfeza suç şarkısı ile de bu konuda duruşunu bozmamaya gayret ediyor. Seviyor ve dinliyor olduğumuz canfeza suç şarkı sözlerine aşağıdan erişebilir ve şarkıyı sıkıntısız dinleyebilirsiniz. Sizce bu şarkı mı daha güzel yoksa set şarkısı mı ?
canfeza suç şarkı sözleri
canfeza suç şarkı sözleri

Canfeza Suç Dinle

Canfeza Suç Şarkı Sözleri

Hiç Benim Olmamış Gibi Davranma
Benim Için Her Şeyi Göze Almamış Gibi De
Öfkene Ve Gururuna Aldanma
Vuracaksın Birgün Bensizliğin Dibine...

Diyeceksin Ki Haksızlık Etmişim 
Aklında Olacağım Devirdiğinde Yetmişi.
Arkandan Kovalayacak Geçmişin
Diyeceksin Neden Bunu Seçmişim 

Sen De Biliyorsun Ki Seni Zor Sevdim 
Sana Olan Tutkum Eline Koz Verdi
Aylar Bu Defterin Üzerine Toz Serdi
Kim Bilir Kaç Çerçeveye Poz Verdin.

Düşüncelerime Hayrandın Evvelden
Sana Dokundu Başkasına El Vermem 
Seni Almamı Bekliyorken Senden
Nasıl Bir Tavır Bekledin Ki Benden

Tonla Sorun Varken Hala Aşamadığım
Tanımadığım Biriyle Yaşamamı Mı
Sen Anlayamadın Sevmek Aşamalıdır...
Birini Sevmek Için Önce Yaşamalısın

Bunu Çok Denedim Sen Kaçtın
Ağlamıyorum, Gözüme Sel Kaçtı
12.5 Falandım, Sen Kaçtın
Büyüdükçe Bütün Neşem Kaçtı

Bilirsin Benim Muhabbetim Koyudur 
Kavalsız Güder Sesim Bir Sürü Koyunu
Senin Için Aşk Anlık Bir Evcilik Oyunu 
Bu Oyunda Evim Koynun, Boynun

Bir Allah Tektir, Kalan Herşey Çoğul 
Akıl Ondan Başka Herşeye Kın Bulur
Mesele Iftiraysa, Meseleye Tokum
Allah Mısın Nasıl Var Ediyorsun Yoku

Kusura Bakma Böyle Olsun Istemezdim
Ama Böyle Olmalıymış 
Kusura Bakma Böyle Ölsün Istemezdim
İçindeki Ben, Böyle Ölmeliymiş... 

Gömülmeliymişiz Ayrı Mezarlara 
Görünmeliymişiz Ayrı Mecralarda
Kadere Inanmak Bir Seçimdir
Fakat Kader Bir Seçim Değildir 

Bana Inanmakta Seçimdi, Inanmadın
Sevmekten Önce Insan, Inanmalı 
İkna Edemedim, Bana Inanmadın 
Bir Tane Aşkım Var, Bin Anlamı

Sen Beni Hastalıklı Sanıyorsun
Söylesene Kaç Hastalıklı Tanıyorsun 
Sen Beni Şiirlerden Tanıyorsun
Bu Yüzden Aşkı Hastalık Sanıyorsun 

Öyleyse, Öleyim Öyleysen, Öleyim
Öleyim Öyleyse, Öyleysen; Öleyim 
Öyle Sev; Öleyim, Düşünmeden
Ölüm Özgür Kılar Ancak Bir Köleyi

Zerafetin, Felaketim
Erdin Mi Düşlerimi Helak Edip
Seni Sevmek; Ne Büyük, Ne Lanetim
Seni Sevmek; Geçmişin Emaneti

Seni Sevmek; Senden Sonrakileri
Senden Öncekileştiriyor Zamanla 
Sevmek Seni; Senden Sonraki Yeri
İşgal Ediyor Beni Tam Anlamıyla 

Benim Için Çoğulsun, Bin Çoksun
Seni Bana Bir Değil Bir Çok Sun 
Suçmuş Seni Sevmek Ahlaken
Kalbime Yüklenmiş Bir Suçsun

Google Aramaları:canfeza suç şarkısı dinle,canfeza suç,suç sözleri canfeza,canfeza suç şarkı sözleri gibi kelimeleri aratarak şarkıya ulaşabilirsiniz.Şarkıyı sitemizde dinleyebilir ve şarkı sözlerini okuyabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri