Deha Bilimlier Kalben Şarkı Sözleri

Deha Bilimlier Kalben

deha bilimlier kalben sözleri
deha bilimlier kalben sözleri

Deha bilimlier adı ilk baktığınızda pek tanıdık gelmese de kalben şarkısı ile kalbimizi feth etmiştir. Yeni isimlerden biri olan deha bilimlier kalben şarkı sözlerini paylaşmakta geç kalmamak tek temennimizdi. Bu sebepten sizlerin de seveceğini düşündüğümüz kalben şarkısını paylaşmış bulunuyoruz. Şarkıya ve şarkının sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz. Ayrıca şunları da ekleyelim, deha bilimlier adını daha önce akademi türkiye'de duymuştuk. Bu sebepten kendisi televizyon dünyasında geçmişte de vardı. Yorumlarınızı bekliyoruz.

Deha Bilimlier Kalben Dinle

Deha Bilimlier Kalben Şarkı Sözleri

Her Günüm Aynı Benim
Her Gün Hep Aynı Şeyler
Düşünmedim Ben Bu Kadar
Düşünmek Neye Yarar...

Tanıdık Bu Duvarlar
Alındı Tüm Kararlar
Kendime Yine Kızıyorum
Sevdik Yine Zarar

Bazen Hayaller Kuruluyor...
Tüm Sular Duruluyor
İyiyim Bazen

Zaten Istesem De Olmuyor
Asla Yerin Dolmuyor
Yorgunuz Kalben

Yine Kafamda Bi Ton Dert Var
Gelemiyorum Kapalı Yollar
Sandığın Kadar Değil Aşk
Yandığın Kadar

Yine Kafamda Bi Ton Dert Var
Gelemiyorum Kapalı Yollar
O Vicdansız Halimi Görse
Derdime Ağlar...

Google Aramaları: deha bilimler kalben, deha bilimler kalben sözleri, deha bilimler kalben dinle, deha bilimler kalben şarkı sözleri, deha bilimler kalben şarkı sözü, deha bilimler kalben şarkısı, deha bilimlier 2016 şarkıları, kalben dinle youtube, deha bilimlier 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri