Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü Dinle

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz son dönemlerde adını sıkça duyduğumuz bir dizidir ve son bölümde çalan türkü yüreğimizi dağladı. Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz sezon finalinde çalan şarkı olarak geçen bu türkü tüm hayranları tarafından çok sevildi. EDHO Oy beni vurun vurun türküsünü aşağıdan rahatlıkla dinleyebilir ve şarkı sözlerini okuyabilirsiniz. Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 14 Haziranda çalan şarkıyı kimin söylediği de merak konusu onun cevabıda alt kısımda mevcuttur. EDHO 40.bölümde çalan şarkıyı hüseyin ay söylemektedir. Sizce EDHO sezon finali beklediğiniz gibi miydi?
eşkiya dünyaya hükümdar olmaz oy beni vurun vurun
eşkiya dünyaya hükümdar olmaz oy beni vurun vurun

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü

Edho Oy Beni Vurun Türküsü Sözleri

Oy Beni Vurun Vurun 
Nedur Çektuğum Zulüm
Şu Dünyanun Yükini 
Bir Ben Mi Omuzladım Oy

Gün Geçer Gece Olur 
Gecem Geçmez Gün Olmaz
Yalvarurum Mevlaya 
Bir Duam Kabul Olmaz Oy 

Oy Beni Vurun Vurun...

Google Aramaları:Edho oy beni vurun dinle,oy beni vurun vurun sözleri,oy beni vurun şarkı sözleri,eşkiya oy beni vurun dinle,eşkiya oy beni vurun sözleri,eşkiya dünyaya hükümdar olmaz oy beni vurun dinle,oy beni vurun vurun şarkı sözleri,edho oy beni vurun vurun sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri