Jilet Değmez Mi Şarkı Sözleri

2016 yılında çıkarmış oldukları yeni albümlerinin çıkış şarkısı Değmez Mi ile büyük bir eğeni toplayan Jilet grubu kısa sürede hayran kitlesini arttırdı.Şarkının sözleri oldukça anlamlı ve sosyal medya da oldukça çok konuşuldu.Müzik piyasasında kalıcı olduklarını gösteren Jilet yeni albümü kısa süre içinde yüzbinlerce kişi tarafından izlendi.

Jilet Değmez Mi Şarki Sözleri
Jilet Değmez Mi

Jilet Değmez Mi Dinle

Jilet Değmez Mi Sözleri

Sıcak Bi Gün Içim Üzgün
Nerede Olduğumu Bilmediğim
Bir Küçük Kafede Otururken
Seni Gördüm

Hiç Tatmadığım Bir Duygu Aktı
Kalbimin Tam Içine
Kim Olduğunu Bilmesem De
Kaybolmak Istedim Gözlerinde

Değmez Mi Yine Yanmaya
Aşkın Alevinde Kavrulmaya
Bu Gece Benle Gelsene
Aşkımı Keşfetsene

Tatlı Tatlı Konuşup Beni Eritsene
Korkma Seni Isırmam...
Hislerinle Oynamam
Sen Istemedikçe Sana Dokunmam

Bile Bile Içinden Geçenleri
Engellemene Hiç Gerek Yok
Dokun Bana Utanmadan
Sıkılmadan Hayallerini Anlat Bana

O Hasreti O Özlemi O Şehveti
Yaşamaya Değmez Mi?
Değmez Mi Yine Yanmaya
Aşkın Alevinde Kavrulmaya

Bu Gece Benle Gelsene
Aşkımı Keşfetsene
Tatlı Tatlı Konuşup Beni Eritsene
Korkma Seni Isırmam

Hislerinle Oynamam
Sen Istemedikçe Sana Dokunmam
Dursun Dünya Dursun
Bana Baktığın Tam O Anda

Kalbim Dursa, Sussam
Dilim Tutulsa Uğruna Değmez Mi?
Değmez Mi ? (2x)
Bu Gece Benle Gelsene

Aşkımı Keşfetsene
Tatlı Tatlı Konuşup Beni Eritsene Of...
Korkma Seni Isırmam
Hislerinle Oynamam

Sen Istemedikçe Sana Dokunmam
Dursun Dünya Dursun
Bana Baktığın Tam O Anda
Kalbim Dursa

Sussam Dilim Tutulsa
Uğruna Değmez Mi?
Değmez Mi? (2x)

Google Aramaları: jilet değmez mi, jilet değmez mi sözleri, jilet değmez mi dinle, jilet değmez mi şarkı sözleri, jilet değmez mi şarkı sözü, jilet değmez mi şarkısı, jilet 2016 şarkıları, değmez mi dinle youtube, jilet 2016 dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri