Kemal Samat Yılan Şarkı Sözleri

Güzel şarkıcı Kemal Samat daha öncesinde haberini verdiği yılan isimli yeni çalışmasını müzik severlerle buluşturma kararı aldı. Sevdiğimiz ve bir süredir dinlediğimiz kemal samat yılan sözlerini sizlerinde seveceğini düşünerek adresimize eklemek istedik. Sevilen diğer şarkılara da aynı kemal samat gibi kolaylıkla ulaşabilir ve şarkısının sözlerini okuyabilirsiniz. Esen kalın, kendinize iyi bakın.
kemal samat yılan şarkı sözleri
kemal samat yılan şarkı sözleri

Kemal Samat Yılan Dinle

Kemal Samat Yılan Şarkı Sözleri

Geç Anladım Bu Seferde, 
O Yanlış Kapıyı Çaldım
Ras Gitmez Bir Seferde, 
O Aşk Adamı Ben Olsaydım.

Çok Değil, Az Biraz Mağlum, 
Aşk Istiyor Yüreğinde
Sende Git, Acelen Var Belli..
Geç Kalma Git, Güle Güle..

Herkes Kendi Yoluna, 
Ne Oldu Canım Hayrola?
Herkes Hakettiği Gibi Yaşar,
Gir Yılanların Koynuna...

Seni Bana Aşk Diye Yazan Bu Kadere Inat Seni Unutacağım
Fazla Uzun Sürmez Bu Sefer De Yeminimi Bozacağım 
Benim Kitabımda Yazmaz Ihanet Söyle Nereye Kadar
Bende Sana Değil Yedi Ceddine Bile Yetecek Kadar Aşk Var...

Google Aramaları:Kemal Samat yılan şarkı sözleri,kemal samat yılan dinle,yılan şarkı sözleri kemal,kemal samat yılan sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri