Kim Bilirsin Beni Şarkı Sözleri

Adıyla büyük dikkat çeken hatta "bu şarkıyı kim söylüyor" diye esprinin bile yapıldığını gördüğümüz kim bilirsin beni şarkı sözlerini sitemize eklemek istedik. Şarkı oldukça dikkat çekici bir atmosfere sahip. Özellikle klibi diğer şarkılardan farklı olarak çok özgün olmuş. Dinlediğimizde beğendiğimizi rahatlıkla söyleyebiliriz. Kim bilirsin beni sözlerine aşağıdan ulaşabilir ve klibini izleyebilirsiniz.
kim bilirsin beni şarkı sözleri
kim bilirsin beni şarkı sözleri

Kim Bilirsin Beni Dinle

Kim Bilirsin Beni Şarkı Sözleri

Gittiğinden Beri Pek Tadım Kalmadı
Ne Yapıp Ettiysem Hiç Mi Hiç Sarmadı 
Koca Bir Boşlukta Kayboldum Darlandım...
Artık Dünyamın Bi Anlamı Kalmadı 

İnan Sensizlik Çok Zor...
Her Şey Ters Gidiyor 
Dayanamıyorum Bu Çok Zor 
Seni Geri Istiyorum

Bilirsin Beni Çekemem Herkesi
Ama Sensiz Bir Dünya Yok 
Oynatma Beni Gel Artik Geri
Sensiz Bir Dünya Yok...

Google Aramaları:Kim bilirsin beni şarkı sözleri,kim bilirsin beni dinle,bilirsin beni sözleri,bilirsin beni dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri