Nihayet - Tek Tabanca Şarkı Sözleri

Nihayet adında yeni bir şarkıcı bu yaz iyi işler başarıyor. Nihayet tek tabanca sözlerini çok beğendiğimiz ve siz ziyaretçilerimize ilk olarak sunuyoruz. Nihayet tek tabanca şarkısı 2016 yılında çıkmıştır çıktığı ilk saat on binlerce izlenme elde etmiştir. Netd kanalında yayınlanan nihayet tek tabanca şarkı sözlerini aşağıdan bulabilir ve klibine ulaşabilirsiniz.
nihayet tek tabanca sözleri
nihayet tek tabanca sözleri

Nihayet Tek Tabanca Dinle

Nihayet Tek Tabanca Sözleri

Yarısı Kaldı Bende Hayallerimin Katili
Gittiğin Her Yerde Gölgen Olur Bulurum Seni

Duydum Kalmışım Hep Içinde Kaybolmuşsun Bensiz
Aradın Durdun Gecelerce Kalmış Herkes Sessiz...

Özledin Mi Beni Kaybedince Tabi Sardı Korku Seni
Dönmeyince Geri

Gözlerinde Yine Yok Ki Başka Biri Sardı Korku Seni
Takılı Kaldı Bende Sakladım En Sona Seni

Gittiğin Her Yerde Gölgen Olur Bulurum Seni
Kovdum Herkesi Kendimden Sildim Kalmadı Biri

Tek Tabanca Bundan Böyle Sildim Kalmadı Izi
Özledin Mi Beni Kaybedince Tabi Sardı Korku Seni

Dönmeyince Geri...
Gözlerinde Yine Yok Ki Başka Biri Sardı Korku Seni

Google Aramaları:Tek tabanca şarkısı dinle,tek tabanca şarkı sözleri,nihayet tek tabanca dinle,nihayet tek tabanca sözleri,tek tabanca sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri