Özge Doğru Velhasıl Şarkı Sözleri

Velhasıl isimli yeni single şarkısı özge doğru'yu doğrudan bir başarıya götürecek gibi. Tanıtım videosu 3 gün içinde 20 bin izlenme elde ederek velhasıl şarkısının beğenileceğinin sinyallerini vermişti. Özge doğru velhasıl şarkı sözlerini okuyup klibini alt bölümden izleyebilirsiniz. Diğer güncel şarkılar için takipte kalmaya devam edin, sizleri seviyoruz.

Özge Doğru Velhasıl Dinle

Özge Doğru Velhasıl Şarkı Sözleri

Takvimlere Göz Sürmedi
Bu Acı Gölgede Cehennem Mi
Hisset Dedim Akıl Vermedim
Sor Hadi Kalbime Aşk Biter Mi

Sende Kendimi Görüyorum
Ne Kadar Özlüyorum
Şimdi Dilimde Bir Dua
Uyanıp Ilk Sen Ara

Dön Artık Dön Dayanamıyorum
Kader Değil Kabullenemiyorum
İçimde Kör Bir Aşık
Karmakarışık Sana Dolanıyorum

Velhasıl Dön Dayanamıyorum
Durum Vahim Inandıramıyorum
İçimde Kör Bir Aşık
Karmakarışık Sana Dolanıyorum

Google Aramaları:Özge Doğru velhasıl şarkı sözleri,özge doğru velhasıl dinle,velhasıl şarkısı dinle,özge doğru velhasıl sözleri,velhasıl dinle,velhasıl şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri