Poi Dönme Dünya Şarkı Sözleri

Poi yeni bir şarkı ile ortaya çıktı ve 2016 yılında başarıya ulaştı. Tuhaf tarzıyla alışılmışın dışında yaptığı müziklerle adından söz ettiren poi dönme dünya isimli single şarkısını bu yaz sevenleriyle buluşturdu. 2016 müzik listelerine ilk ondan giren poi dönme dünya şarkı sözlerini sizlere sitemizde sunuyoruz. Aşağıdan şarkının klibine de erişebilir ve müzik zevkinizi ikiye katlayabilirsiniz.
poi dönme dünya şarkı sözleri
poi dönme dünya şarkı sözleri

Poi Dönme Dünya Dinle

Poi Dönme Dünya Şarkı Sözleri

Yalan Dolan Hayat Ben Ziyan
Acıma Ağlama Yaramı Dağlama
Aklım Gelir Gider Zaman Zaman
Sus Soru Sorma Beni Yorma...

Ah Yalanlar...
Ben Yürür Giderim Onlar Kalırlar
Dönme Dünya Dönme Başım Durmadan (2x)

Evim Yok Benim Sokaklar Benim
Bugün Böyleyim Dönemem Geri Kırık Kalbim
Yok Bir Bildiğim Yinede Söylerim Kelimeler Benim

Ah Yalanlar...
Ben Yürür Giderim Onlar Kalırlar
Dönme Dünya Dönme Başım Durmadan (2x)

Google Aramaları:Dönme dünya dinle poi,dönme dünya şarkı sözleri,poi dönme dünya dinle,poi dönme dünya şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri