Selen Erkmen Dur Şarkı Sözleri

Şarkı sözlerini yer verdiğimiz sitemizin yeni çıkış arayan şarkıcılardan Selen Erkmen yeni single çalışması Dur ile hayran kitlesini arttırmaya devam ediyor.Kısa sürede oldukça beğenilen şarkı hareketli müziği ile oldukça dikkat çekti.Yaz aylarında en çok konuşulan şarkıların başında gelen Dur ile Selen Erkmen listelerde yükselişini hızla sürdürüyor.

Selen Erkmen Dur Şarki Sözleri
Selen Erkmen Dur

Selen Erkmen Dur Dinle

Selen Erkmen Dur Sözleri

Senden Bir Çare Istedim Vermedin...
Ben De Serin Sularına Kendimi Bırakı verdim
Yeter Yeter Benimde Bir Sabrım Var
Şimdilik Canım Acıyor Ama
Her Yaranın Bir Ilacı Var...

Dur Dur Dur Dediğinde Durdum Sabrım Bitmekte
Böyle Karşılıksız Sevgi Olmaz...
Sustu Her Sus Dediğinde Sanki Oyuncak Elinde
Böyle Karşılıksız Sevgi Olmaz

Senden Bir Parça Aşk Dileniverdim...
Sen De Canını Almadan Hiçbir Şey Olmaz Dedin
Yeter Yeter Benimde Bir Sabrım Var
Şimdilik Canım Acıyor Ama
Her Yaranın Bir Ilacı Var

Dur Dur Dur Dediğinde Durdum Sabrım Bitmekte...
Böyle Karşılıksız Sevgi Olmaz
Sustu Her Sus Dediğinde Sanki Oyuncak Elinde
Böyle Karşılıksız Sevgi Olmaz

Google Aramaları: selen erkmen dur, selen erkmen dur sözleri, selen erkmen dur dinle, selen erkmen dur şarkı sözleri, selen erkmen dur şarkı sözü, selen erkmen dur şarkısı, selen erkmen 2016 şarkıları, dur dinle youtube, selen erkmen 2016 dinle, 2016 single

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri