Tarık Alenen Şarkı Sözleri

Tarık'ın yeni çıkardığı alenen şarkısı bizlerin severek dinlediği 2016 şarkılarındandır. Kendisini aylar önce çıkardığı hüzün mevsimi parçasından tanısakta alenen ile bu şarkısını aşacak gibi görünüyor. Tarık Alenen şarkı sözlerini ve şarkının klibinin sitemizde yerini almasının sebebi de gördüğünüz gibi budur. Kendisinin müzik kulağı oldukça gelişmiş olduğu için başarısız şarkısı yoktur. Lafı uzatmadan şarkıya ve klibe aşağıdan ulaşabileceğinizi hatırlatarak sizlere iyi günler diliyoruz.
tarık alenen şarkı sözleri
tarık alenen şarkı sözleri

Tarık Alenen Dinle

Tarık Alenen Şarkı Sözleri

Yoksan ben artık gülemem
Dünyam döner mi bilemem 
Resmen içimde bir sen var
Kör kütük aşık oldum alenen 
Bu aşkı kim icat ettiyse
Kesin acı çekmeye bayılıyormuş
Uzaktan uzağa bakışanlar
Aşık sayılıyormuş...
Saçma, Ben hep aşkımı her daim
Yanımda isterim 
Bir gün ayrı kalacak olsam
Yolunu gözlerim
Düşlerim aynı hislerim aynı 
Gözümde başkası yok
Bana kalırsa gözlerin aynı 
Kalbime saplanan ok...

Google Aramaları:Tarık Alanen şarkı sözleri,alanen şarkı sözleri,tarık alanen dinle,alanen sözleri,alanen dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri