Tepki Bu Kızın Derdi Ne Şarkı Sözleri

Tepki yeni yılda birçok şarkı çıkardı ve çıkarmaya devam ediyor. Yeni şarkısı bu kızın derdi ne şimdiden hit oldu bile. Bizlerin sevdiği bu kızın derdi ne şarkısının sözlerini aşağıya eklemiş bulunuyoruz. Güzel bir parça ve yine güzel bir isim dolayısıyla başarılı olacak gibi duruyor. Aşağıdan hem şarkıya hem de sözlerine kolayca erişebilirsiniz. Diğer Rap şarkılarına da sitemizden erişebilirsiniz.
tepki bu kızın derdi ne sözleri
tepki bu kızın derdi ne sözleri

Tepki Bu Kızın Derdi Ne Dinle

Tepki Bu Kızın Derdi Ne Şarkı Sözleri

Yeni Ayakkabı Yeni Kep Yeni Kot Ve Ceket Sıkı Parfüm Saat Beni Çok Sevecek
Derken Kızımız Uzadı Birden Anlayacağın Ters Gidiyodu Işler
Bi Formül Olmalı Tep Formülü Bulmalı Ne Yapsam Da Uymadı
Sonra Anladım Onun Derdi Değil Benim Imajım Bu Kız Benim Ilacım Yanaşmalı Bi Adım
Nefes Al Tazele Bu Planı Kafala Ya Tamamı Ya Da Birazı
Bu Kızın Derdi Ne
Bak Zorluyor Tüm Şartları
Bu Kızın Derdi Ne
Tep Oynuyo Tüm Kartları
Bu Kızın Derdi Ne
Bak Zorluyor Tüm Şartları
Bu Kızın Derdi Ne
Aşk Olmalı Aşk Olmalı
İkinci Round Kızımız Inatçı Haliyle Gazladım Ve Hızımız Arttı
Yüzü Gülüyor Ama Dedi Yetti Arttı Yani Sözü Eksi Ama Yüzü Artı
Onu Kafalamanın Bi Yolunu Bulmalı En Afilli Pozu Versem De Durmadı
Bana Uymadı Ama Yılmadım Diyorum Ki Bu Kız Benim Olmalı
Sanki Gelse Güneş Daha Iyi Doğacak Içim Neşe Dolacak Gece Bizim Olacak
Lüks Bişey Sanki 24 Karat Etrafımda Ol 24 Saat
Bu Bi Teklif Bu Bi Sesleniş Ne Yapsam Da Ona Yetmemiş
Hep Daha Iyisini Beklemiş Kendi Dışında Kimseyi Sevmemiş
Bu Kızın Derdi Ne
Bak Zorluyor Tüm Şartları
Bu Kızın Derdi Ne
Tep Oynuyo Tüm Kartları
Bu Kızın Derdi Ne
Bak Zorluyo Tüm Şartları
Bu Kızın Derdi Ne
Aşk Olmalı Aşk Olmalı
İnatçı Şey Peki Sen Bilirsin
Sonra Deme Bana Benim Serserimsin
Benim Serserimsin Sonra Deme Bana Benim Serserimsin
Bu Kızın Derdi Ne
Bak Zorluyor Tüm Şartları
Bu Kızın Derdi Ne
Tep Oynuyo Tüm Kartları

Google Aramaları:Bu kızın derdi ne şarkı sözleri,tepki bu kızın derdi ne sözleri,bu kızın derdi ne dinle,tepki bu kızın derdi ne şarkı sözleri,bu kızın derdi ne sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri