Alihan Kahraman Sensiz Şarkı Sözleri

Alihan Kahraman Uzun Lafın Kısası isimli şarkıya cover yaptıktan sonra pek zaman geçmeden "Sensiz" adını verdiği şarkısını netd aracılığıyla yayınladı. Dinleyenlerin kendisini seveceğini düşündüğümüz Alihan Kahraman Sensiz şarkı sözlerini paylaşma gereği duyduk. Şarkının kendisine ve klibine alt bölümden ulaşabileceğinizi hatırlatalım. Dinleyip yorum yaparsanız seviniriz.
alihan kahraman sensiz şarkı sözleri
alihan kahraman sensiz şarkı sözleri

Alihan Kahraman Sensiz Dinle

Alihan Kahraman Sensiz Şarkı Sözleri

Şimdi Nerdesin?
Kim Bilir Kimlerlesin

Sensiz Günlerim Geçmiyor
Kendi Kendime Ağlarken Gecelerce...

Kalbim Seni Unutmuyor
Beni Üzen Yalnızlık Değil...

Bunu Çok Geç Anladım 
Sensiz Geceler Olmuyor 
Sensiz Güneşler Doğmuyor
Sensiz Bir Ömür Geçmiyor...
Sensiz 

Şimdi Nerdesin? 
Kim Bilir Kimlerlesin
Sensiz Günlerim Geçmiyor 
Kendi Kendime Ağlarken Gecelerce
Kalbim Seni Unutmuyor...

Çok Sevmiştim Seni
Bunu Çok Geç Anladım
Sensiz Geceler Olmuyor 
Sensiz Güneşler Doğmuyor
Sensiz Bir Ömür Geçmiyor 
Sensiz

Google Aramaları:alihan kahraman sensiz dinle,alihan kahraman sensiz sözleri,sensiz şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri