Aynur Haşhaş Düşlerim Bitti Şarkı Sözleri

"Türkülü Bir Ömür" isimli albümü ile 2016 yılında etkin olan isimlerden olan Aynur Haşhaş Düşlerim Bitti, dün sabah tüm müzik kanallarında çaldı. Aynı zamanda internet mecrasında da düşlerim bitti şarkısını birçok kişi destekledi ve beğendi. Aynur Haşhaş'ın ses tonu olsun, şarkının klibinin güzelliği olsun herşey kusursuz görünüyor. Sizler de Aynur haşhaş düşlerim bitti sözlerini aşağıdan okuyabilir ve 3-4 satır altından da yorumlarınızı bizlere ulaştırabilirsiniz.
aynur haşhaş düşlerim bitti sözleri
aynur haşhaş düşlerim bitti sözleri

Aynur Haşhaş Düşlerim Bitti Dinle

Aynur Haşhaş Düşlerim Bitti Sözleri

Mapushane Önü Dikenli Teller
Yârin Kokusunu Getirir Yeller
Mahpusun Halinden Ne Bilsin Eller
Ne Bilsin Eller

Düşündüm Düşündüm
Düşlerim Bitti
Kayboldu Gençliğim
Kaybolup Gitti

Bugün Efkarlı Hüzün Gitmiyor
Sayarım Sayarım Günler Bitniyor
Yatarım Yatarım Uyku Tutmuyor
Uyku Tutmuyor...

Düşündüm Düşündüm
Düşlerim Bitti
Kayboldu Gençliğim
Kaybolup Gitti

Bugün Görüş Günü Yanıma Gelsen
Ayışığı Yüzün Bir Daha Görsem
Kollarıma Alıp Sarsam Sarılsam
Sarsam Sarılsam.

Düşündüm Düşündüm
Düşlerim Bitti
Kayboldu Gençliğim
Kaybolup Gitti...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri