Burcu Furtun Kal Derdim Şarkı Sözleri

Öyle Olsun isimli albümünü duyurmasının üzerinden biraz zaman geçtikten sonra "Kal Derdim" ile Burcu Furtun zirveye oynuyor. Kal derdim şarkısı klasik Burcu Furtun şarkılarından biri değil aksine geçmişteki şarkılarına kıyaslanınca bir tık öteye gidildiği görülüyor. Söz & Müzik'de kendisine ait olduğundan ekstra bir alkışı hak ediyor. Burcu Furtun kal derdim sözlerini aşağıdan okuyabilirsiniz. Şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettik. Yorum yaparak bizlere yollayın lütfen.
burcu furtun kal derdim sözleri
burcu furtun kal derdim sözleri

Burcu Furtun Kal Derdim Dinle

Burcu Furtun Kal Derdim Sözleri

Ben Bu Aşk Için Dünyalar Verip
Gelmiştim Peşinden...

Sen Baştan Çalıp Kalbimi Nasıl
Tutmuştun Elimden
Orda Öylece Kaldık Göz Göze
Dansettik Gece...

Bitmesin Diye Gerçek Sözleri
Sustuk Belki De
Yıllar Sonra Çıktın Karşıma 
Eskisi Gibi Gül Hadi Bana Ağlama

Belki Bana Kızdın Ama
Sanma Ki Bu Tek Derdim 
Gizlemedim Anlasana 

Ben Derine Söz Verdim 
Sen De Yine En Başına 
Dönme Yine Isterdim
Kal Derim...

Google Aramaları:burcu furtun kal derdim dinle, kal derdim şarkı sözleri, burcu furtun kal derdim sözleri, kal derdim dinle gibi aramalarla şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri