Deniz Aşan Bumerang Şarkı Sözleri

Merhaba sevgili sozlerisozu.net takipçileri, bugün sizlerle Deniz Aşan'ın yeni şarkısı olan Bumerang şarkısının sözlerini paylaşmak için burada bulunuyoruz. Şarkı yayınlanır yayınlanmaz birçok olumsuz tepki görse ve Ajdar'ın şarkılarına benzetilse de bize göre gayet yeterli bir yapım olmuş. Deniz Aşan Bumerang şarkı sözlerini aşağıdan okuyabileceğinizi hatırlatalım. Son olarak Bumerang şarkısı sizce nasıl olmuş?
deniz aşan bumerang şarkı sözleri
deniz aşan bumerang şarkı sözleri

Deniz Aşan Bumerang Dinle

Deniz Aşan Bumerang Şarkı Sözleri

Gece Sabahın Üçü Kapımda Bir Büyücü
Dondum Buz Gibi Kaldım Sanki Nefes Almadım
Ona Uzaktan Baktım Bilmem Neden Ağladım
Söküp Attım Kalbimi Bana Deliye Döndüm...

Bum Bum Bum Bumerang
Bunun Adı Bumerang
Bum Bum Bum Bumerang
Bana Geri Döndü Aşk
Bum Bum Bum Bumerang
Bumerang

Gece Sabahın Üçü Kapımda Bir Büyücü
Dondum Buz Gibi Kaldım Sanki Nefes Almadım...
Aynalara Küskündüm
Kalktım Kapıya Döndüm
Bulamadım Kalbimi Bana Geriye Döndü...

İyi kötü Deniz Aşan Bumerang şarkısı çıktı diyoruz. Deniz Aşan'ın yeni şarkılarını da gelecekte dört gözle bekliyor lacağız. Deniz Aşan bumerang şarkı sözünün paylaşıldığı yazımıızın sonuna geldik, esen kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri