Ece Seçkin Adeyyo Şarkı Sözleri

Follow Me şarkısıyla 40 milyondan fazla dinlenen Ece Seçkin yaz aylarında "ben de buradayım" dercesine Adeyyo şarkısını çıkarıyor. Şarkıya hayranlığımızı kelimelerle ifade edemeyiz ancak Ece Seçkin Adeyyo Şarkı sözlerini sizlere sunan ilk site olarak kendimizle gurur duymaktayız. Netd kanalında paylaşılan Adeyyo şarkısının klibi de alt bölümde bulunuyor izleyebilir ve sonrasında şarkı sözlerini okuyabilirsiniz. Sizleri seviyoruz, sağlıcakla kalın, yorumlarınızı esirgemeyin...
ece seçkin adeyyo şarkı sözleri
ece seçkin adeyyo şarkı sözleri

Ece Seçkin Adeyyo Dinle

Ece Seçkin Adeyyo Şarkı Sözleri

Upuzun yollar, arkandayım
Takip mesafesi aramızda
Duyduğuma değil de gördüğüme inanayım

Demedeye de kalmadı..
Sırtımdan, vurdun, vurdun..

Hiç acımadan ardımdan
duydum, duydum ne işler dönmüş arkamdan..

Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın allah allah

Ben hadi neyse atlatırım da
Yerlebir ol sen inşallah

Bence sen öyle gün yüzü gölme
O yılanı besle koynunda

Kusuruma bakma, bizde de böyle
Herşeye yok ki eyvallah.

Adeyyo lalaley...

Ece seçkin adeyyo şarkısını başarılı bulduk, sitemizden ece seçkin adeyyo sözlerine ulaşabilir ve klibini izleyebilirsiniz.
Google Aramaları:ece seçkin adeyyo dinle,adeyyo şarkı sözleri,adeyyo dinle,adeyyo sözleri,ece seçkin adeyyo sözleri

Yorumlar

  1. böyle sacma sarkilarla insanin beynini yikiyorlar

    YanıtlaSil
  2. Şimdiki şarkıların sözlerine bakıyorum da saçma sapan şeyler, çok basit, fazla kafa yorulmadan yazılmış. Sözleri duyduğumuzda tüylerimizi diken diken eden eski şarkılar gibileri olmayacak sanırım bundan sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de bu yıl içinde çıkan saçma sapan şarkılardan daha iyidir diye düşünüyoruz. Gönül ister ki daha iyileri gelsin.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri