Ece Seçkin Olsun Şarkı Sözleri

Zamanım Yok Albümünün 3.parçası olan Olsun, Adeyyo şarkısının gölgesinde kalsa da bizlerin oldukça duygusal bulduğu bir Ece Seçkin şarkısıdır. Sözlerini yazarken dahi epey duygusallaştığımız nadir şarkılardan oldu. Ece Seçkin Olsun şarkı sözlerini sizlere sitemizde sunuyoruz ancak sanatçıya saygıdan ötürü albümü kesinlikle satın almanızı öneriyoruz. Maxi single albümünde 4 parça var ve hepsi birbirinden güzel. Olsun şarkısı gibi 3 tane daha şarkı var sonuçta, parasını hak ettiğini düşünüyoruz. Diğer şarkılarını da sitemize sözleriyle birlikte ekledik, arama yaparak kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
ece seçkin olsun şarkı sözleri
ece seçkin olsun şarkı sözleri

Ece Seçkin Olsun Dinle

Ece Seçkin Olsun Şarkı Sözleri

Uzadı günler, uzadı geceler.
Saymadım, bir saatten sonra.
Doydum doydum, usandım.
Kapalı kapılar, denedim, zorladım.
Açamadım...
Olsun olsun sana bağladım
(2x)
Ah benim o gözünün içine bakarken
Kendimi kaybettiğim sevgilim..
Unutuluyor mu böyle bitince?
Söyle bari ben de bileyim..

(2x)
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler?
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller


Ece seçkin olsun şarkı sözleri biraz kısa mı olmuş bize mi öyle geldi? Bu arada bu yazımızdan ece seçkin olsun şarkısını dinleyebilir, ece seçkin olsun şarkı sözünü okuyabilirsiniz. Olsun şarkısının sonuna geldik, fikirlerinizi alalım.

Yorumlar

  1. çok güzel şarkı olmuş 100 olur #rez

    YanıtlaSil
  2. beni çok etkiledi basarılar ece:)

    YanıtlaSil
  3. ewt kısa olmuş ama gercekten kısa ve öz olmş :/

    YanıtlaSil
  4. offffffff neden bu kadarkısa yaaaaaaaaa o yuzden kotu olmus mallar neden kısa

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL ŞARKI YAA

    YanıtlaSil
  6. iyimis tewekurler

    YanıtlaSil
  7. güzel bence������



    YanıtlaSil
  8. Harika ama biraz uzun olmuş iki sayfadır tazıyorum ama yinede çok çok çok beğendim sizi tebrik ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri