Fatih Artar Serüven Şarkı Sözleri

Resmi olarak Sekiz Müzik etiketiyle dinleyicisine sunulan "Serüven" isimli şarkı çok sevildi. Fatih Artar'ın yeni bir isim olmasına karşın bu şarkısının başarılı olduğunu söyleyebiliriz. Söz ve Müziğin'de kendisine ait olan Serüven şarkısını aşağıya ekliyoruz. Fatih Artar Serüven şarkı sözleri de şarkının video klibinin altında yer alıyor. Yorumlarınızı bekleriz.
fatih artar serüven şarkı sözleri
fatih artar serüven şarkı sözleri

Fatih Artar Serüven Dinle

Fatih Artar Serüven Şarkı Sözleri

Yorgunum aşktan, yorgunum.
Her yeni günde başka bir serüven, yorgunum.
Alıp başımı giderdim uzaklara,
Bu kadar deli sevmeseydim keşke..
Sonumuz iyi değil, söylüyor felek bile.

(2x)
Herkes aynı tellerde, senle ben ayrı illerde.
Bana yürek dayanır mı canım söyle bi seferde.

Bana yürek dayanır mı canım söyle bi seferde....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri