Hünkar Nefret Şarkı Sözleri

Seyhan Müzik etiketiyle yayınlanan Nefret şarkısı, Hünkar'ın 2016 albümünün çıkışını yaptığı şarkıdır. Şarkıyı biz kendi adımıza beğensekte nedense olumsuz tepkiler çoğunluktaydı. Hünkar Nefret sözlerine ek olarak nefret şarkısının klibini de paylaşıyoruz. Netd kanalında gördüğümüz kadarıyla şarkı çıktıktan birkaç saat sonra yorumlara kapandı. Siz hünkar'ın 2016 single parçası olan Nefret için ne düşünüyorsunuz?
hünkar nefret sözleri
hünkar nefret sözleri

Hünkar Nefret Dinle

Hünkar Nefret Şarkı Sözleri

Hiç Ummadığım Bir Anda Bıraktın Beni Gittin
İhanetin Sefasını Sen Acısını Ben Çektim (2x)


Sanma Bu Yaşananlar Bu Dünyada Kalacak
İçimdeki Nefret Seni Öbür Tarafta Yakacak (2x)

(2x)
Nefret Ettim Ben Senden Nefret Ettim Kendimden
Nasıl Sevmişim Seni Tanımadan Bilmeden


Allahıma Emanet Ol Beni Bir Daha Görmeden
Attım Seni Sildim Seni Çizdim Seni Kalbimden
Kalbimden.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri