Kenan Doğulu İhtimal Şarkı Sözleri

Herkesin pür dikkat bekliyor olduğu "İhtimal" şarkısı sozlerisozu.net farkıyla 1 gün önceden sizlerle. Türk müzik sektöründe adeta deprem etkisi yaratan Kenan Doğulu İhtimal şarkısı için çok büyük emek ve uğraş vermiştir. Klip çekimi haftalar süren ihtimal şarkı sözlerini de sitemize şarkı yayınlanmadan ekliyoruz. Beğeneceğinizi düşündüğümüz ihtimal şarkısının sonuna geldik, bu şarkı uzun süredir düzgün müzik dinleyememiş dostlarımıza gelsin...
kenan doğulu ihtimal şarkı sözleri
kenan doğulu ihtimal şarkı sözleri

Kenan Doğulu İhtimal Dinle

Kenan Doğulu İhtimal Şarkı Sözleri

Gönül Yaktığın Endamı Şahane...
Yüzünü Gösterdin Sonunda
Esir Alan Bu Kurşuni Bakış 
Akıllara Ziyan Bu Buğulu Tebessüm 

Doğru Söyle Benim Yerimde Olsan
Seni Seçmez Miydin Kuşkusuz
İnsanın Elinde Değil...
Akıl Çelen Gözlerine Vurulmamak

Herkesin Var Bir Zayıf Yönü
Benimkisi Zat-ı Aliniz 
Ve Siz Bunu Biliyorsunuz

Doğru Zaman Şimdiymiş Işte
İkimiz De Keşifte 
Yollar Kesişti Işte

Var Mı Sence Ihtimal
Cesaretin Tamam Mı? 
Kolay Değil Biliyorum 
Aynı Şey Herkese Oldu

Var Mı Bir Küçük Işık
Hazırsan Istiyorum
Bir Cesur Adım 
Biraz Da Umudun Olsun...

Kenan doğulu ihtimal, kenan doğulu ihtimal sözleri, kenan doğulu ihtimal şarkısı, ihtimal dinle, ihtimal şarkı sözü, kenan doğulu 2016 single ihtimal gibi aramalarla bu yazımıza ulaşın ve şarkıyı kaçırmayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri