Murat Boztepe En Dibe Vurmuşsun Şarkı Sözleri

İçimdeki Melek, Hiç Sevmemişsin Beni Aşk şarkılarıyla popülerleşen ve yeni albümüyle bu yıl da aktif olarak şarkılar çıkarmaya devam eden Murat Boztepe, son parçası olan "En Dibe Vurmuşsun" ile desteklerinizi bekliyor. Şarkı henüz resmi olarak çıkmasa da youtube gibi mecralara sızdırılmış bu yüzden bizim de haberimiz oldu. Murat Boztepe En Dibe Vurmuşsun şarkı sözlerini de şarkıyı dinler dinlemez eksiksiz yazmaya çalıştık. En dibe vurmuşsun şarkısına sözleriyle birlikte aşağıdan ulaşabilirsiniz.
murat boztepe en dibe vurmuşsun sözleri
murat boztepe en dibe vurmuşsun sözleri

Murat Boztepe En Dibe Vurmuşsun Dinle

Murat Boztepe En Dibe Vurmuşsun Şarkı Sözleri

Aşkım Diye Diye Sustun Hep Bile Bile
Benden Sonra Kördüğüm
Gitmez Ki Ileriye
Ayrılık Değil Bu Ihanet Sorunu
Geçmiş Günlerim Çok Acıtıyor

Sıra Geldiğinde Sorarım Ben De
Bu Hesap Sözle Bitmez Elbette
Ben Ne Bileyim Böyle

Benden Sonra Mutlu Olmuşsun
Yerimi Doldurmuşsun
Dengini Bulmuşsun
Öyle Bir Geri Dönüp Baktığımda
Yerini Beğendim En Dibe Vurmuşsun

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri