Murat Dalkılıç Ben Bilmem Şarkı Sözleri

Epik isimli albümünü hayranlarına kavuşturan yakışıklı şarkıcı Murat Dalkılıç Poll Production kanalında "Ben Bilmem" isimli albümün çıkış parçasını yayınladı. Büyük olumlu geri dönüşler alan Murat Dalkılıç, şimdiden 100.000 izlenme barajını aştı bile. Bir gün gibi kısa bir sürede bu kadar dinlenen Murat Dalkılıç Ben Bilmem Şarkı Sözlerini paylaşmak istedik. Aşağıdan sözlerini okuyabileceğiniz gibi ben bilmem şarkısını dinleyebilirsiniz de. Murat Dalkılıç bu parçasıyla zirveye oynar mı?
murat dalkılıç ben bilmem şarkı sözleri
murat dalkılıç ben bilmem şarkı sözleri

Murat Dalkılıç Ben Bilmem Dinle

Murat Dalkılıç Ben Bilmem Şarkı Sözleri

Yadırganacağı Belliydi O Tenin Çocuğum
Aldandığın Rengarenk Kokusu Onun
Evet Akıl Hesap Yaparmış
Kader De Gülermiş Ya

Nasıl Güldüysem Orda
Kader Olarak Işte Ben Karşınızda 
Artık Kendi Kendine Mi Dersin
Manevi Destek Mi Beklersin 
Sen Demeden Nasıl Geri Gelsin
Bir Evvel...

Ben Bilmem Ben Bilmem 
Oyun Oynama Hiç Istemem
Aklını Almayı Da Istememiştim Aslında 

Artık Kendi Kendine Mi Dersin 
Manevi Destek Mi Beklersin 
Sen Demeden Nasıl Geri Gelsin
Bir Evvel...

İlginç bir şarkıya daha veda ederken sizlere murat dalkılıç ben bilmem şarkı sözlerini sunduk, ben bilmem şarkısını dinleyebilir ve murat dalkılıç ben bilmem şarkı sözünü bu yazımızdan okuyabilirsiniz.
(08.07.2018 6:24 tarihinde güncellendi.)Şarkı sözlerindeki hatalar giderildi.Yayın içerisindeki resimde değişiklik yapıldı.Ayrıca Murat Dalkılıç'ın Ben Bilmem şarkısını dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayın.Bol müzikli günler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri